Rašyk
Eilės (78094)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 13 (2)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Įdomu, kiek metų išgyventi verta?
Jei mirsi kūdikystėje, nepamatysi pasaulio...
Jei mirsi paauglystėje - žlugs „didžiosios“ tėvų viltys ir svajonės, pats gyvenimo nepažinsi...
Visi su siaubu kalbės-vaje, vaje... - dar vienas... ir toks jaunas... dar beveik vaikas...
Jei mirsi senatvėje – nieko nenustebinsi – na... ką gi, juk jau senas buvo...
Bet kaip žinoti, kad esi pakankamai senas mirti?
Įdomu, tai pats jauti?
Ar tik gimines matai taupančias tavo karstui...?
Jei esi vidutinio amžiaus, bet ligotas, turi pasiteisinimą? Tokia mirtis tobulesnė? 
O jei senas – visai „nurašytas“...?
Kiek metų sulaukus reikėtų mirti?
Perkopus keturiasdešimt?
Nors tai vadinamasis „brandusis“ amžius, kaip sakoma – „didžiųjų darbų metas“: kūryba, politika...
Sulaukus aštuoniasdešimt, devyniasdešimt, kai nebegali pats savimi pasirūpinti, o "mylintys" artimieji vengia būti šalia, nes tapai didele ir sunkia našta...
Apskritai ar gali žmogus leisti sau numirti,  juk tai savanaudiška?!
Jei sava mirtim – atleidžiama, jei savižudybė – smerkiama...?
o gal žmogaus nebe taip gaila, kai jau nebegalima iš jo nieko išpešti?
Jei mirs pensininkas, visi plos rankom - vaje kaip gerai, jei jaunuolis - jis dar tiek galėjo gero nuveikti...
Bet juk vis tiek tai ta pati mirtis – buvo ir nėra...
Lieka tuštuma su skelbimu – užpildykit mane kas nors! Ei, kas nors... prašau...!
Ar gali kas nors nuspręsti, kas tau, vargšui senam žmogiukui, geriau?
Vaikų gyvenimą valdyti paprasta: mažylis pasitiki tėvų valia ir jų nuomone.
O senelis?
Jis juk pats matė pasaulį (gal net) daugiau negu tu, kuris nori valdyti, tiek, kiek jam buvo skirta, tad, ar galima už jį nuspręsti?
O taip! jis juk nesiorientuoja-neaptarinėja politikos problemų ir kartais susimaišo dienose (nors, kai visą laiką sėdi namuose, tai padaryti nėra sunku), bet juk mes geriau žinom ko tau reikia... Juk nebūsim tokie "demonai" ir neleisim mirti dabar, kai dar galima kažką padaryti, mes dar pamėsinėsim, o tada...
Nebijok, mes tavim ir toliau rūpinsimės, ir toliau mylėsim, o koja? – bus tų kojų! (?) juk dėl kojos nupjovimo ilgiau gyvensi!
Matai kaip gerai! (?)
Dar pora metų (?)
Ar daugiau (?)
Juk niekada mūsų nepaliksi, tiesa...?

Bent prisiminimuose...
2004-03-17 10:19
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 12 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2004-04-17 23:46
Elnė
Nepritariu Opium. Nereikia atsivesti mirties.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-04-17 23:45
Elnė
Nesupratau, kas "len" ir koks čia žanras.
Tema aktuali, pradedama ir pabaigiama įdomiai, bet kai kurias vietas būtų galima paredaguoti.
Skatina susimąstyti.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-03-17 10:37
Lucifer
hmm, nenorėčiau sulaukti senatvės... siusioti į lovą, nebeturėti dantų, atminties ir jokio noro ką nors veikti... priklausyti nuo morfijaus ir kiekvieną rytą pabust su hemorojum... vee... mirti reikia laiku. jeigu mirtis neateina, reikia ją atsivesti.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-03-17 10:34
Spindesys
varkšas pencininkas :P nekas, klaidų pilna ir turinys neveža. Aukštos materijos :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą