Rašyk
Eilės (78156)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 7 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Vieną pavasario dieną išėjau pasivaikščioti. Kaip visada. Mėgau paslampinėti po miestą, pasidairyti jame kokių įdomybių.
  Štai vakar pamačiau mažą mergaitę. Raudonplaukė, skardžiabalsė, tokia mažutė, o stovėjo prieš didelį vyrą ir jam įnirtingai kažką aiškino, o tas, puškuodamas savo pypkę, spoksojo į ją, ir nesuprasi, supranta jis, ar nė nebando to daryti.
  Šiaip būčiau praėjęs pro šalį. Juk mėgstu lankytis parodose, kulturingos muzikos vakaruose... Mėgstu žinomus dalykus, tokius, kuriuos pripažįsta buržuazinis sluoksnis. Man visiškai neįdomu, ką gali pasakyti maža, nepatyrus mergaitė. Laikiau save aukštuomės nariu.
  Bet tą kartą niekur neskubėjau. Priėjau arčiau, velniškai domino, ką visgi tokia menkutė būtybė gali taip įnirtingai pasakoti tokiam rimtam, gal milijardo metų sulaukusiam ponui.
  Vyriškis pilvotas, žila barzda, besiramsčiuojantis lazda. Buvo apsiavęs tamsiais, kaip dirva, batais, apsivilkęs švarką, žalią, tarsi žolė, marškiniai mėlyni, lyg jūra, skrybėlė, kaip dangus. „Ponas Pasaulis. “ – šyptelėjau sau...
  O mergaitė, ji tik paprastas vaikas, mažutė, tokia silpna... O, kad spiegia, kad šaukia, įtikinėja „Pasauliui“ kažką, o jis nė neklauso. Niekas neklausė. Rodės, kad jos ir nebūtų.
  Bet kam beklausyti?! Pasiklausiau aš – nesupratau ką ji šneka, tarsi svetima kalba kalbėtų.
  „Atleisk, žodžiai šie man negirdėti: meilė, viltis, laimė, džiaugsmas... Gal tau pasimaišė, kas tokių dalyku primokė, vaike?.. “ – dėdė „pasaulis“ nusigręžė nuo jos ir nuėjo savo keliu. O ji - maža mergaitė - suklupo ir parvirko. Niekas jos neuprato. Juk aplink visi kitaip, nei ji, kalbėjo... Net tas barzdyla nežinojo, ką ji nori pasakyti.
  Aš priėjau, atsitūpiau šale, apkabinau. O kai ji pažvelgė į mane vilties ir ašarų kupinomis akimis, aš... Aš neradau ką jai pasakyti!.. Pašoko ji ir nubėgo, ir nemačiau daugiau aš jos... O ji juk buvo tik maža mergaitė, ryškiai raudonais plaukais, kurios niekas nesuprato. Nesupratau ir aš, nesuprasite ir jūs. Ir pasaulis jos nesuprato. Mažos silpnos mergaitės, kita kalba kalbančios...
                         
                        Mano gerai draugei kanarėlei.......:)
                                                                        2004 03 01
2004-03-07 13:00
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 12 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2004-03-27 12:26
vyrauju kai ne persivalgius
o as supratau tavo kanarele xDp~
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-03-08 00:12
heroinas
jau tos kanarėlės.. :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-03-07 21:01
va va va
Zinai ka?...Kuo daugiau skaitai tuo daugiau jis man patinka...Aciu valkatai...Tik tu man taip ir nepasakei koki ivertinima duodi...Nuo 1 iki 5:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-03-07 17:52
cho
cho
tikrai ne apie paavsari..pakankamai derinasi prie dabar mano klausomo Blink 182 "I Miss You"..grazu..labai jaukus..viskas labai patiko, tik isskyrus pabaiga kazkodel..duodu 5 ir i megst.sekmes;]
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-03-07 14:54
raudoni akiniai
stebeti visada gerai :) pasiklausyti praeiviu pokalbiu irgi miela, tik kartais isgirsti ko nederetu.. kaip viena karta nugirdau kai dvi poreles sustojusios kalbejo apie vakarykste orgija.. brr :)) man kazkaip stiliaus nesimato sitame kurinuke.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-03-07 14:54
voratinkliai
jau aprašymų kai pridėjai, gal truputi per daug arba reikėjo juos kaip nors kitaip pateikt. truputi mintys šokinėja. bet idėja įdomi (:
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-03-07 14:43
Miesto Kaukas
mintis patiko - mergaitė ir dėdė pasaulis =] bet stebėtojas tai kažkoks neaiškus, kokio velnio jis svetimų pokalbių klauso? suprasčiau jei tai būtų kur nors spūsty, bet kažkur vidury gatvės (tarkim) sustot prie dviejų žmonių ir klausyt ką jie šneka - tai daugiai nei nachališka =] šita vieta vienintelė keista pasirodė.
ir dar dėdulės aprašymas patiko - gražus dėdulė pasirodė.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-03-07 14:06
Ežiukas rūke
aciu stanger. Bzzzzz.... bet sitas megstamiausio nevertas...
ir jei kiti perskaitot tai ir pakomentuokit. butu idomu suzinoti kas patiko ar nepatiko ir kodel. pasiulykit ka galima pakeisti. man butu labai idomu.....  aciu.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-03-07 13:30
va va va
Na sita jau skaiciau...Ir tik dabar pradedu kazka suprasti... Siaip mano manymu stilius geras... Tikrai... Nors kiek as ten nusimanau... O siaip ir ideja visai nieko...Tik abejoju ar kiti kitokie ja supras... Taciau as vertinu 4 ir kisu i megstamiausius:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą