Rašyk
Eilės (78095)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 17 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Braškiniai ledinukai
Proza


Viskas nuo ko nors prasideda. Višta prasideda nuo kiaušinio. Kiaušinis prasideda nuo vištos. O mano...... pasirinkimo langeliai veikia skirtingai. Tai priklauso nuo to, ar pasirenku mygtuką Frequency ar Spacing....
      Burnoje keletas braškinių ledinukų, kuriuos su pasimėgavimu čiulpiu, stumdydama nuo vieno žando prie kito. Kompiuterio monitorius nušvinta vos sujudinus pelytę. Sako, žaibas du kart netrenkia į tą pačią vietą... Bet aš turiu gerą karmą... Šįkart pasižadu būti atsargesnė su atviravimais.
      Pereinu per kambarį ir  priglaudžiu galvą prie stiklo - tamsu... snaigės vėsiu vandeniu tirpsta anapus. Po keturiasdešimt penkių sekundžių paskambinate. Pažystu save.. vėl... Nors myliu kaip gentainį, bet visgi neištveriu neįgėlus... Pajuokaujate kad pagal jūsų apskaičiavimus aš gyvenu jau devintą gyvenimą. Šiame jūs mane mokote kompiuterinės gafikos gudrybių…
      ... ”Tinklelis – tai vienodu atstumu vienas nuo kito nutolusių taškų sistema. Jei įjungtas langelis Snap To Grid, šie taškai traukia prie savęs objektus”. Taigi, būtent todėl, dabar mes ir geriame arbatą kartu, užkąsdami džiovintais obuoliais.
      Paskutiniu metu velnioniškai pavargstu. Mėgstu miegoti ant šono... kartais ant kairiojo, kartais ant dešiniojo. Niekada nemiegu ant pilvo, retai ant nugaros. Kažkas sakė, kad miegoti ant šono reiškia meilės stygių, aš su tuom visiškai nesutinku.
      Gal kažkada jums sakiau kad nemėgstu rašyti…
      Susitikime rytoj, lygiai dešimtą ryto. Aš tikrai ateisiu, nes ten dirbu. Išnešiu į lauką reklaminį stendą, uždegsiu šviesą, įjungsiu kasos aparatą ir lauksiu.
      Na, o dabar atsisveikinu... griūnu į lovą... ir nuo kairio šono apsiverčiu ant dešinio! .... Nėra ko bijoti.
2004-03-07 11:49
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 16 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2004-03-08 00:03
heroinas
rimtai? aš irgi ten dirbu..
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-03-07 21:48
narAyan
skanus...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-03-07 20:45
devynbalse
aš tai girdėjau, kad meilės stygių reiškia miegojimas susisukus į kamuoliuką, o ant šono - kaip tik harmoninga. čia tarp kitko.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-03-07 18:36
Tavo buvusi
O aš labiausiai mėgstu mėtinius :) Tastes differ, kaip sako anglai.

Kažkuo labai artimas kūrinys... Labai labai. Tik negaliu suprast, kuo būtent. Bet stengsiuos :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-03-07 18:15
raudoni akiniai
man patiko. labai. zinok, kad arbuziniai ledinukai taip pat labai skanus :)) ir liezuvis po to toksai zalias patampa
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-03-07 17:10
JuAnitA
super
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-03-07 14:55
Miesto Kaukas
mielas. sunkiai išnarpliojamas, bet mielas.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-03-07 12:00
mmmm
patiko :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą