Rašyk
Eilės (78154)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 10 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Liepos 14d.
Mielas Dienorašti,

Šiandien stebėjau paukščius. Kokie jie nuostabūs! Gal nieko pasaulyje nėra gražesnio nei šios sparnuotos būtybės. Pavydžiu paukščiams. Jie moka skraidyti. Tikriausiai mūsų pasaulis labai gražus, žiūrint į jį iš dangaus.
Mane labai sunku atitraukti nuo paukščių. Galiu juos stebėti ir dieną, ir naktį. Mama visą valandą mane šaukė, kad eičiau pietauti, bet aš jos negirdėjau. Po to gavau pylos.
Mano mama labai graži. Ji turi nuostabius, ilgus, šviesius plaukus ir tamsias akis. Gaila, kad aš nesu tokia. Nors man tik aštuoneri metai.. Gal užaugusi būsiu gražesnė ir panašesnė į mamą. Ji sako, kad esu labai panaši į tėtį. Tėtis? Na, aš esu mačiusi jį tik keletą kartų, bet tada buvau labai maža, todėl jo visai neatsimenu. Mano tėvai išsiskyrę, o tėtis nuolat kur nors keliauja. Mama nelabai mėgsta apie jį kalbėti, nors dažnai sako, kad elgiuosi taip, kaip jis.
Įdomu, koks mano tėtis? Tikriausiai gražus, aukštas ir geras. Norėčiau jį pamatyti.

                                                                                      Lilija

Liepos 16d.
Mielas Dienorašti,

Šiandien mano gimtadienis! Mama man padovanojo papūgėlių porelę. Tikriausiai todėl, kad daugiau laiko praleisčiau namuose. Papūgėlės labai gražios ir linksmos, tik gaila, kad nemoka kalbėti.
Tėtis neatvažiavo ir šiandien... Jis manęs net nepasveikino su gimtadieniu! Liūdna...

                                                                                    Lilija

Liepos 17d.
Mielas Dienorašti,

Niekada nepatikėsi, kas atsitiko! Aš pati tuo dar negaliu patikėti! Šiandien atvažiavo mano tėtis! Lesinau papūgeles, kai staiga kažkas paskambino į duris. Nubėgau atidaryti, o ten stovėjo Jis! Iš karto supratau, kad tai tėtis... Jo juodi, susivėlę plaukai tokie pat kaip ir mano, o žydros akys niekuo nesiskiria nuo maniškių. Tik kad jis daug labiau įdegęs nei aš. Bet tuo visiškai nereikia stebėtis, jis juk gamtininkas!  Tėtis, tu tuo niekada nepatikėsi, yra ornitologas! Jis stebi paukščius. Tėtis juos myli, kaip ir aš. Gali valandų valandas stebėti mažą paukštelį. Mama sakė tiesą. Mes tikrai labai panašūs.
Tėtis atsivežė nuotraukų albumą. Mes visą vakarą sedėjome kartu, ir jis pasakojo apie savo keliones po įvairiausias šalis ir apie nuostabiausius paukščius. Užaugusi ir aš būsiu gamtininkė.
Tėtis sakė, kad greitai keliaus į Afriką.. Kaip aš jam pavydžiu...

                                                                                                                                                                                        Lilija

Liepos 18d.
Mielas Dienorašti,

Šiandien visą dieną praleidau kartu su tėčiu ir mama. Buvo labai linksma. Vakare visi trys stebėjome besileidžiančią saulę ir klausėmės paukščių.
Gaila, kad ryt tėtis jau išvažiuoja. Dar nespėjau jo gerai pažinti. Jis pažadėjo greitai mus vėl aplankyti
Gera pagaliau turėti tėtį.

                                                                                                                                                                                          Lilija

Liepos 19d.
Mielas Dienorašti,

Tėtis pažadėjo mane pasiimti kartu į Afriką!

                                                                                                                                                                                              Lilija
2004-02-26 16:11
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 20 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2004-03-07 22:46
JuAnitA
Kazkaip cia labiau tiktu vyresniems vaikams:) anyway labai isgyventas ir labai siltas kurinukas.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-03-04 22:07
mist
labai miela.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-02-28 17:46
elenute
              *              *                *
*                  *                *                  *
.maži.paukšteliai.neša.saulę.
        *                *                  *
*                *                                      *
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-02-26 17:28
olo
olo
mhm. kokis tais apgrauztas ir numestas... :/
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-02-26 17:02
Lucifer
"Mielas dienorašti" labai kvailai skamba
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-02-26 16:25
Skyleta_tase
jausminga,gyvenimiska.
/////
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą