Rašyk
Eilės (78167)
Fantastika (2307)
Esė (1555)
Proza (10913)
Vaikams (2717)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (371)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 21 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Vieną kartą gyveno senelis vardu Atsiprašau. Jis buvo labai senas. Kiekvienas žmogus jį pažinojo. Pažinojo jį, bei jo draugus: Prašau, Atleiskit, Ačiū ir daug kitų. Kiekvieną vakarą šie seneliai susirinkdavo savo kieme ant suoliuko ir pradėdavos vienas kitam guostis. Labiausiai visus juos pykdė tai, kad juos dažnai pamiršdavo vaikai arba nenorėdavo su jais susipažinti. Susėdo vieną vakarą jie visi ir nutarė padaryti taip, kad visi žmonės juos pamirštų, jie pagalvojo, kad netokie jau jie reikaligi, jei juos pamiršta. Nuėjo Atsiprašau pas burtininką ir paparašė stebuklingų miltelių. Ir štai visi pamiršo apie tuos senukus ir pasaulyje prasidėjo chaosas. Visi buvo pykti, nes niekada nieks neatsiprašydavo ir elgiasi žmonės vieni su kitais labai pyktai. Liūdna pasidarė senukams dėl to ka jie padarė. Savo poelgiu jie norėjo atkeršyt tiems kas juos pamiršdavo, bet išėjo tik blogiau. Burtininkas, kuris davė Atsiprašau tuos miltelius, pamatė kas atsitiko ir papasakojo apie tuos senelius savo anūkui. Tas berniukas buvo mažas, tačiau jis suprato kad reikia sugražint žmonėms atmintį ir padaryti taip, kad niekada ne tik vakai, bet ir suaugę nepamirštų seniukų. Kadangi miltelių poveikį niekas negalėjo išsklaidyt, berniukas pradėjo rašyti į laikraščius laiškus, kad laikraščiai spausdintų straipsnius apie senukus, kad visi žmonės suprastų, kad su jais pasaulis daug geresnis. Senukus pradėjo rodyti per televizorius, visur: mieste, parduotuvėse, internete mirgėjo reklamos su senukų atvaizdais. Žmonės iš tikrųjų pradėjo pamažu suprasti, kad senukai labai reikalingi, nes be jų pasaulyje egzistuoja daug pykčio. Žmonės tapo geresni, pradėjo gerbti vieni kitus. Dabar jau nieks neįsivaizduoja gyvenimą be jų. Be Tu turi nepamiršti jų, nes jie gali vėl supykti ir pasaulyje vėl bus labai daug pykčio ir agresijos. Taigi tavo valia rinktis kokiame pasaulyje gyventi.
2004-02-22 21:26
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 17 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2004-03-27 11:38
Oreigea
oo. as labai gera tuos senukus pazistu :) labai juokinga buvo juos isivaizduoti vilniuje ant visu tu reklamu.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-03-16 15:10
Danielius POmirties
Geras moralas tik nevisada jo laikomės...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-03-10 22:34
spook
mudrei mudrei;) tai reik pamažu visus diedukus ir bobutes iš pensionato - etikos vadovėlio - ištraukt;)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-03-07 22:04
Kleoja
Tavo kūrini daviau analizuoti 5-okams ir 7-okams:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-03-03 16:43
viena skruzdėlė
pirma reikia išmokti lietuviškai rašyti, o paskui rašyti vaikams:]
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-02-27 18:58
JuAnitA
optimistishka prognoze :DDDD
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-02-27 18:00
Jaka
O ar žinojai, kad yra tokia prognozė, jog tolimoje ateityje išnyks visi blogi, žiaurūs, ir nemandagūs žmonės. Pasaulis bus geras, ir visi būsim laimingi :)))))))))))))
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-02-26 21:39
mist
heh :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-02-26 16:43
JuAnitA
manau tai geroji propoganda :o)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-02-26 15:32
Skautas
Labai propagandinis :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-02-22 21:57
Sūpuoklių rasa
Kadangi kurinukas vaikams, tai as jiems ir paskaiciau... Nesusidomejo...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-02-22 21:36
cagansara
:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-02-22 21:34
JuAnitA
Ačiū, kitą kartą žinosiu :o)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-02-22 21:32
cagansara
1. Būt gerai, kad visokio plauko šypsenėlės nebūtų naudojamos kūriniuose, o tuo labiau pavadinimuose.
2. Vaikams, tai vaikams. Bet ir juos pradinėj išmoko, kad pasakas į atskiras pastraipas rašyt reiktų.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą