Rašyk
Eilės (78094)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 11 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Pabudęs  jis sėdėjo ir be jokio jausmo žiūrėjo į jūrą. Mintyse bėgo paskiri su ja praleisto laiko vaizdiniai. Norėjosi verkti, bet tam nebeliko nei ašarų, nei jėgų, tik beviltiškas dėbsojimas į beribį vandenį. Mintyse vis dar tebešmėščiojo jos akys ir žodžiai, aidintys taip arti, kad net spengė ausyse. Tuos žodžius girdėjo iš naujo ir iš naujo. Atrodė, kad išprotės, jei dar nors akimirką liks ten sėdėti.
Kūnas neklausė, kojos pačios nešė nežinia kur, bet jam ir tai nebebuvo svarbu. Net nepajutęs, atsidūrė jos namų kieme. Pažvelgė į namą. Akmeninis monstras stovėjo be gyvybės ženklų.
  Jis bejėgiškai susmuko  ant kelių. Stambūs lietaus lašai krito žemyn, neįstengdami nuplauti jo viduje apsigyvenusio sielvarto ir ašarų, kurias taip gerai maskavo. Žalia, šlapia žolė rodėsi kaip butaforija, atrodė, jog aplink neegzistuoja jokia gyva dvasia.
Tik skausmas jam leido suprasti, kad tik tai ir rodė, kad jis vis dar tebėra gyvas, nes daugiau nebepajėgė dar ką nors jausti, matyti ar žinoti. Tai tik būtų jį pribaigę... Jam teliko gulėti ir skausmingai stebėti dangų, kuris žadėjo kažkam nauja pradžią, o kažkam jau nebeateisiančią dieną...
2004-02-21 20:36
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 17 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2006-01-20 18:09
Karsta kose
patiko paskutine pastraipa.wisa kita girdeta ir atsibode.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-06-27 23:01
nosferatu
arba ateisiančią kitą dieną... ir dar kitą.. ir taip visą likusį laiką. visados.

akys ---- į dangų.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-04-21 14:14
Dratelė
glazu...:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-03-07 22:14
akumuliatorius
jap, tikrai geras
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-03-03 20:23
Pranašas
tox beveik egzistencialistinis. pabaiga labai patiko...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-03-02 15:56
nnetikra
nice. man patiko ♥
ypač patiko šios eilutės "Stambūs lietaus lašai krito žemyn, neįstengdami nuplauti jo viduje apsigyvenusio sielvarto ir ašarų, kurias taip gerai maskavo. Žalia, šlapia žolė rodėsi kaip butaforija, atrodė, jog aplink neegzistuoja jokia gyva dvasia."
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-02-24 15:23
REaliste
Nežinau, tokie kūriniai man visada patiko.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-02-22 01:59
mist
skausminga
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-02-21 22:23
Nika
palikit kas nors komentaru,degu nekantrumu,gi idomu ka zmones mano.Ir neswarbu,jei perix.Juk kritika skatina taisyti klaidas=)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą