Rašyk
Eilės (78166)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (371)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 7 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Už maisto parduotuvės ramu. Ant šaligatvio prie taromato varna rado vaflį ir ėmė kapoti tvirtu snapu. Netrukus sceną pastebėjo akyli balandžiai, taip skubėjo varnos link krypuodami pro landą mokyklos stadiono tvoroje. Trupindama skanėstą, varna pastebėjo artėjančius įsidrąsinusius svečius. Mikliai snapu perlenkė sudrėkusi vaflį, apglėbė snapu ir, −“sudie balandžiai”, − šovė aukštyn  virš parduotuvės stogo. Balandžiai sukiojosi, lesė kraipydami mažas galveles, budriom akutėmis dairėsi dar trupinių, ir, kai nieko nebeliko, nukrypavo atgal prie savo landos, vienas po kito pranyko už tvoros. Tik vienas balandėlis, kuris sunkiau judėjo, pasiliko  prie taromato  ir netikėtai prieš jį plast ir nusileido gabalas vaflio, kurį ant stogo dorojo varna. Jis prisiartino prie laimikio ir, prilaikydamas kojele, ruošėsi sotintis, kai pro stadiono landą prašoko pastabus stambus balandis, priskrido prie balandėlio, ir, pakėlęs sparnus, bandė jį nuvyti ir gauti savo dalį. Tuomet nuo stogo varna žybt ir nubaidė stambuolį, o tas balandėlis paskristi negalėjo. Supratinga varna sukranksėjo ir pakilo, paliko  balandėlį, silpna kojele vis dar prilaikantį mažą skanėsto gabalėlį, ramybėje.
2023-01-06 18:25
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 5 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2023-01-07 16:21
gogo
ir ir
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2023-01-06 19:28
Tuba Mirum
Gerb. GMS, kam tie "...PATARIMAI"? Čia tiesiog tas pats žodis antrame iš eilės sakinyje. Tai vadinama kalbos skurdumu, nors galbūt ir teisi p. Kormilecaitė - tiesiog paskubėta, tekstas ne iki galo nušlifuotas.

Taip, pripažįstu - mintis yra ir miniatiūros siužetas neblogas. Viskas čia gerai, bet su KALBA reikia dar dirbti ir dirbti.

Sakau tai geranoriškai, o ne norėdamas pasirodyt ar juolab įžeisti :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2023-01-06 19:12
Kormilecaitė
Na,aš gal ir geriau vertinčiau. Tdip, reikia padirbėti su tekstu. Kai kurie sakiniai labai ilgi, pasimeta mintis, vienam sakiny vyksta keli veiksmai. Vaikams norėtųsi trumpesnių frazių.
Bet pats pasakojimas įdomus, nuoseklus. Reikia tik padirbėt
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2023-01-06 19:08
GMS
GMS
Čia žodis pastebėjo pavartotas teisingai, nereiškia pabrėžė, pažymėjo, pasakė, kas nevartotina. KALBOS PRAKTIKOS PATARIMUOSE pateikiamas teisingo vartojimo pavyzdys:Pastebėjau nepažįstamą ateinant. 
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2023-01-06 19:05
Tuba Mirum
Nėra kalbos jausmo. Štai kur tas vargelis...

Kaip Jums šitas sakinys?
"Netrukus sceną pastebėjo akyli balandžiai, taip skubėjo varnos link krypuodami pro landą mokyklos stadiono tvoroje."

O kad po to sekančiame sakinyje vėl tas pats "PASTEBĖJO"
("Trupindama skanėstą, varna pastebėjo artėjančius įsidrąsinusius svečius."), Jums galbūt nieko tokio, bet man atrodo kitaip :)

P.S. Čia tik smulkmenos.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2023-01-06 18:50
GMS
GMS
O vaikai klausėsi ir labai patiko. Kur vargelis?
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2023-01-06 18:46
Tuba Mirum
...pastebėjo pastebėjo

varge vargeli...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą