Rašyk
Eilės (78096)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 7 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Nors gyvenu pačioje sostinėje, turiu neblogą darbą, nesu pats biedniausias, bet gyvenimas mane vis tiek botagais plaka. Prieš dviejus metus mirė mano sesuo, vėliau - motina. Pražilau per dvi savaites nuo liūdesio ir sielvarto, ir nors išorėje atrodžiau jaunai ir gražiai, viduje tiesiog degiau. Ilgainiui praradau visą likusią šeimą, na, jie nemirė, bet nuo manęs nusisuko, ir likau vienui vienas. Nusigėriau. Į darbą ateidavau girtas, bet niekas to nepastebėdavo. Vienintelė, kuri mane suprato ir paguosdavo, buvo mano senelė, gyvenanti kaime. Iki jos kaimo buvo labai toli, o ir ji buvo silpna ir ligota, todėl atvažiuoti ji negalėdavo. Bendraudavome mes laiškais, na, ne elektroniniais, o popieriniais, nes kompiuterio kaime niekas neturėjo. Bet, visgi, vieną dieną išsiruošiau kelionei pas ją.
Kaimas atrodė tragiškai - namukai apgriuvusiais stogais, pliki medžiai, vienintelė gyva dvasia - nuolat karksinčios varnos. Net nesitikėjau čia sutikti gyvą žmogų, bet prie vieno iš namelių pamačiau vyrą. Labai jau gailiai jis atrodė - suplyšę marškiniai, basos kojos, gyslotos rankos ir nuo darbo pūslėti delnai.
- Ak, jaunuoli, iš kur čia tu patekai? - paklausė jis manęs kimiu balsu.
- Iš miesto, atvažiavau pas senelę. O ką tu čia veiki?
- Aš čia gyvenu. Nei minutės laisvos neturiu. Visą dieną dirbu, kad parduoti mieste ką užauginu, ir kąsnį turėti. Tu bent senelę turi, o aš nieko neturiu... ir mieste gyveni, o aš - kažkokiam apleistam kaime.
- Aš manau, kad galiu tau padėti, - pasiūliau.
- Ir kaip gi tu man padėsi?
- Tu būsi manimi, aš būsiu tavimi.
- Ak, jaunuoli, kaip gi tai įmanoma? Mes gi ne knygoj ir ne filme gyvenam. Bet jeigu yra tokia galimybė, aš tiktai už.
- Įmanoma, dar ir kaip. Taigi, tu rytoj atsibusi nebe savo kūne. Nebijai?
- Ne, nebijau, kad tik turėčiau maisto ir miegočiau švarioj patalynėj...

„Kas aš? Kur aš? „.
Tai buvo pirma mintis. Aš atsibudau ne savo didžiuliame kambaryje mieste, o kažkokiame kaimo namelyje apgriuvusiu stogu. Jaučiau pelėsį, atsidavė drėgme. Visur kabėjo voratinkliai. Mano kūnas nebebuvo jaunas, anaiptol - vos išlipau iš lovos, taip stipriai skaudėjo sąnarius. Visas liūdnas, bejėgis ir pavargęs žengiau į lauką melžti ožkų.

Praėjo kelios savaitės, kaip aš buvau kitu žmogumi. Negalėjau susitapatinti su nauja asmenybe, man buvo sunku gyventi sename ir niekam nereikalingame kūne. Diena iš dienos miegojau, net neatlikau darbų, kuriuos turėjau atlikti. Ožkos buvo nepamelžtos, dirva neišarta, augalai nepasodinti. Tik gulėjau, ir leidau valandas spoksodamas į lubas.
Vieną dieną pamačiau pro langą prabangią mašiną - kažką ji man priminė - ir iš jos išlipo vyras, kuris irgi man kažką priminė. Vargais negalais atsistojau ir nuėjau į lauką pažiūrėti, kas gi atvažiavo.
Pavargęs, susikūprinęs siluetas išlipo iš mašinos ir prašneko:
- Seni, ar gali man kažkuo padėti?
Buvau pamiršęs, kas jis toks, nežinojau, ką jam atsakyti.
- Nu, ir kuo gi aš tau padėsiu, aš ariu visą dieną, dirbu laukuose, pavargęs ir nepavalgęs. Kuo aš galiu tau padėti?
- Man gyvenime pradėjo nesisekti, kai prabudau vieną dieną, o kas buvo prieš ją - neatsimenu. Aš geriu, praradau darbą, neturiu šeimos, tik senelę. Dabar atvažiavau jos aplankyti, ir pamačiau tave. Tu man kažką priminei, net nežinau ką.

Naktį mane aplankė vizija, pragaištingas sapnas. Mačiau save iš viršaus, bet tai buvau ne aš. Aš viršuje buvau jaunas vyras, tas žmogus, gulintis lovoje - senis. Ir girdžiu jo balsą. Jis sako - gali grįžti, bet tik vieną kartą...
2022-11-30 13:34
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 3 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2023-06-02 19:16
AlioKLausom
man pvz labai patiko
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2022-12-06 13:06
Tuba Mirum
Smagu. Skaičiau ir galvojau: čia kažkokia parodija? O gal Erlickas savo žalios jaunystės dienų?
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2022-12-04 10:03
Kormilecaitė
Kiekvieną kūrinį atidžiai perskaitau. Bandau kažką atrasti. Ir niekaip. Neįdomu.
Stilius toks korespondentis. Żurnalisto - trejetukininko.
Žanras?
Idėja?
Lyg ir būtų užuomzgos, bet neperteikta.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2022-11-30 23:47
gogo
niymanomą skojtit
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2022-11-30 22:10
_l_
_l_
1 už alogiką pirmame sakinyje
toliau skaityt
skaitau bus

neįmanoma
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą