Rašyk
Eilės (78093)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 16 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Jis vedė ją viršun. Ten, kur aktas tampa menu.  
Išrengė ją nuogai. Išlukšteno, kaip saldainį.
Ji čiuopė jo kelnių užtrauktuką.
Jis ją stabdė, norėdamas pasimėgauti procesu.  
Paguldė ją tarp patalų. Nenutraukdamas akių kontakto, išlaisvino laukinį norą.
Ji virpėjo.
Jis žvilgsniu valgė nuogą jos odą.
Ji tyliai alsavo.
Jis kramtė, laižė, minkė, savinosi jos kūną.

Ji gražuolė.
Jis pabaisa.
Ji judėjo per greit.
Jis norėjo ją sulaikyti.
Ji prašė ją pasiimti į rojų.
Jis atsakė, kad ji yra rojus.

Ji beviltiška romantikė.
Jis - priklausomas nuo sekso.  
2022-06-02 00:29
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 5 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2022-06-02 20:06
TypinBubbles
nygdi - taip, paskutinėmis eilutėmis tai ir norėjau parodyti, kad čia ne mylimieji, o du skirtingi žmonės, norintys to paties. Tai, kad tekstas gavosi normalus - mane džiugina. :) Vis geriau nei blogas. O laiko tobulėjimui turiu. Ačiū.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2022-06-02 15:52
nygdi
Aktas tampa menu, kai į Viršų veda meilė... Kiek banaliai jums gali nuskambėti šita frazė, bet intymumas ir yra tai, kai apie lukštenimus, užtrauktus ir virpėjimus negalvoji:) Pabaigoje jūs patvirtinate, kad susitikę buvo "sportininkai", bet ne mylimieji. Arba du egoistai, kuriems taipogi intymumas - kaip iki mėnulio. Tekstas gavosi toks, kokį padiktavo išgyventa situacija, - nei geras, ne blogas, - "Normalus":)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2022-06-02 12:34
TypinBubbles
gogo, fui? neraštingumas... hmm, na aš bent jau bandau kažkur pradėti, nes nesiruošiu rašyti vien tik apie liūdnas mergaites ir gėlytes. :) bet hey! ačiū, kad paskaitei.


Vabhi - jūs kaip visad, labai taikliai su komentaru. Ačiū.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2022-06-02 10:55
Vabhis
Noras rašyti erotinius tekstus yra labai suprantams ir visiškai pateisinamas, bet tai yra labai rizikingas užsiėmimas. Erotiniai žmonių skoniai yra daug stipriau išreikšti, nei skoniai, pavyzdžiui, literatūrai ar maistui. Jeigu patinka - tai žavėsis ir plos katučių, bet jeigu nepatinka, tai užgaulios, menkins ir rašys kuolus. Labai lengva užlipti ant "minų". Jeigu pataikaujama moteriškai perspektyvai, nepatinka vyrams. Jeigu pataikaujama vyro greito sekso interesams, moterys piktinasi. Jeigu skaitytojas heteroseksualus, piktinasi bet kokia užuomina į homoseksualumą. Jeigu gėjus, priešingai, heteroseksualūs santykiai atrodo prėska nuobodybė. (Kaip vienas mano gėjus bičiulis sakė - su moterim į lovą, kaip į darbą). Jaunas amžius netoleruoja vyresnio, o vyresnis pasigenda jausmingumo. Kažkas troksta būti dominuojamas, kažkam tokia mintis kelia siaubą ir pasišlykštėjimą. Žodžiu, kad ir kaip berašytum erotinėmis temomis, visada bus kažkas, kam labai neįtiksi. Su tuo iš anksto reikia susitaikyti.

O beje, moteriškos erotikos literatūrinė niša yra viena iš didžiausių, dešimtimis jeigu ne šimtais kartų didesnė, nei poezijos ar poetinės prozos. Tam tikrai yra paklausa.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2022-06-02 06:17
gogo
fui fui ir neraštingumas
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą