Rašyk
Eilės (78094)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 11 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Omukas turėjo daug pasaulių. Gražių, spalvotų ir didingų. Audringą pasaulį, meilės, gerumo ir dar vieną šviesos. Gal dar pora melo, pykčio, mažais burbuliukais putojančio pavydo, išdidumo, baimės kažkur stalčiuje voliojosi…
Omukas nieko į juos neįsileisdavo, tik kartais ten atslinkdavo demonai.
Demonai, užklydę į tavo pasaulius, turi būti išstumti, sakydavo Omukas ir stumdavo. Mažais žingsneliais, tvirtai apglėbęs rankom, krentant smulkiems prakaito lašeliams, lėtai stumdavo demoną iš užsibrėžto rato. Tam tikslui kartais jis net žiūrėdavo sumo imtynes – taip mokėsi išstūminėjimo meno.
Jei nori kautis, turi turėti kardą, sakydavo Omukas, o tų kardų jis turėjo begales. Užslinkus demonui – nakčiai ant naktinio stalelio visada gulėdavo kardas – relaniumas. Kai demono - sieninio laikrodžio tiksėjimas vesdavo iš proto, kardais – kojom belikdavo išeiti į kitą kambarį. O kai Omuko demonas – mylimoji išeidavo pas kitą, kardai – ašaros buvo geriausias ginklas, kad ji bent trumpam pasiliktų…
Visas jo gyvenimas buvo kova su demonais. O tų demonų buvo be galo daug. Omukas po truputėlį seno, demonai darėsi vis piktesni, jų daugėjo. Jie jau nebeslankiojo kažkur Omuko pasaulių pakraščiuose, nesliūkino iš pasalų ir Omuko kardas jų jau nebegąsdino. Patys pikčiausieji brovėsi gilyn, įžūliai vertė signalines vėliavėles ir įspėjamuosius ženklus, ant kurių rūpestingasis Omukas buvo užrašęs “Demonams eiti draudžiama”. Omuko pasauliai buvo pilni demonų, jie jau nebebuvo Omuko.
Norint išstumti demonus, reikia pačiam juo tapti, sakydavo omukas ir pats tapo demonu. Ir įžūliai brovėsi gilyn į savo pasaulius, kartu su kitais demonais draskė signalines vėliavėles, skandino laivus, leido atomines bombas, o vienąkart centrinėje miesto aikštėje netgi surengė dujų ataką.
Taip demonai priėmė Omuką į savo tarpą. Nors tiesą sakant, vakarais geriant arbatą mėgdavo iš jo pasišaipyti. Neslėpsiu ir to, kad kartą naktinėje pasaloje Omukas net pametė savo kardą. Bet jis vistiek tapo Demonu. Demonu Omuku.
2004-02-04 16:44
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 14 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2004-02-18 15:52
kuka
Tikrai labai geras...:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-02-14 12:12
Vizijos Riba
kaip nuostabu!smagi pasakele..visus penkis//// ir y megstamiausius:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-02-06 12:28
In memory of Don Chuan
Na žinai Omuk! Perspjovei pati save, iššokai aukščiau bambos :)

Galiu pasakyti tik: ommm....
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-02-06 09:33
Anglis Raudonsnapė
Mmmm...be komentaru
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-02-05 11:53
Miesto Kaukas
nu jei sieninis laikrodis gali tapti demonu - tai jau pats laikas važiuoti pasigydyti psichikos.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-02-05 00:19
Marquise
          phantoms
          of
          life
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-02-04 22:39
heroinas
nu joo.. įdomi kovos su demonais baigtis.. parsidavimas...
niekšas tas Omukas :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-02-04 22:20
devynbalse
na, bet antros dalies su laiminga pabaiga nereikia. ir taip čia laimės užtenka, o laim. pab. - banalu. :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-02-04 19:04
mmmm
Aga, tikrai neblogas. Savotiškas ;)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-02-04 18:31
Tylinti
Kad ir kaip kvailai atrodytų,bet šiandien tikriausiai apsikeisim balsavimais:))) ///// ir tau:)Ir 5 daviau ne dėl to,kad man davei penkias palkas:)O dėl to,kad mintis pasirodė įdomi ir intriguojanti.Demonams įeiti draudžiama:)Dabar,tavo vietoj būdama,rašyčiau antrą dalį: "Omukas ir demonai 2"Ten aprašyčiau kaip Omukas tapo geras ir nugalėjo blogį:)Vis dėl to meksikietiškos pabaigos rulezzzzzzzz:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-02-04 17:19
agle
geras!!!!uoj kaip patiko!!!!! Žinai ir aš užrašysiu ant savo durų: " Demonams draudžiama". gera idėja:)
Labai patiko teksto žaismingumas. O tas Omukas skamba labai meiliai./////
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-02-04 16:54
Spindesys
:))) Įdomu buvo. Dziakui.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą