Rašyk
Eilės (78169)
Fantastika (2307)
Esė (1555)
Proza (10913)
Vaikams (2717)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (371)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 16 (2)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Jam nuo mažens patiko kelio ženklai, mokėsi juos radęs tėčiui priklaususią kelių eismo knygutę, jau pasenusią, iš 90-ųjų, tačiau ar yra vaikui skirtumas? Galvojo ženklams alternatyvius pavadinimus, bandė įžvelgti gyvūnus, daiktus, augalus, savaip interpretuoti. Kūrybingas vaikas, plytą vadindavo roboto akiniais. Kas būtų pagalvojęs, jog po penkiolikos metų dėl kelio ženklų vagysčių teks kaltinti ne metalistus, o vietinį, prasimušti nesugebantį menininką, ant kurio miegamojo durų kabo plyta.

Turbūt nereikia net sakyti, jog buvo pagautas. Teismas, įvertinęs kaltinamojo asmenybę, jo padarytų nusikalstamų veikų kiekį ir sunkumą, skyrė dviejų metų ir penkių mėnesių laisvės atėmimo bausmę. Taip pat dėl pavogtų kelio ženklų iš kaltinamojo priteisė 1578 eurus turtinei žalai atlyginti VĮ „Vilniaus regiono keliai“.

Po trijų metų tapo Lietuvos nacionalinės kultūros ir meno premijos laureatu, būtent už darbus su pavogtais kelio ženklais.
2021-09-29 19:08
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 6 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2021-09-30 22:09
gogo
žinau kam už 5lt dave
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2021-09-30 21:21
Nuar
Gerokai net ir su fantastika prasilenkia. Pirmą kartą teisiamam asmeniui už tokį menkniekį dviejų metų ir penkių mėnesių laisvės atėmimo bausmės niekas neduoda. Bauda arba laisvės apribojimas. Taip pat iš nugvelbtų ženklų jis jokio meno kūrinio  premijai jau nepadarytų. Kaip daiktiniai įrodymai jie yra paimami. Tie, kurie dar tinkami naudoti, grąžinami įmonei. Tie, kurie netinkami, yra sunaikinami.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2021-09-30 15:13
MacteAnimo
Neįtikėtina istorija arba gandas.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2021-09-29 22:47
gogo
fantastika
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą