Rašyk
Eilės (78170)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2715)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (371)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 15 (2)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







... Naktis - metas kai viskas nutyla. Kambaryje girdėti tik laikrodžio tiksėjimas. Sugįžtu praietin...
Aš prisimenu tą gegužį, kuris širdyje mano pagimdė keistą jausmą - naują meilę. Aš niekada nepamiršiu to tyro ir švelnaus žvilgsnio. Aš ir dabar jaučiu draugišką, švelnią ranką savo saujoje, matau nedrąsias akis, kurios slėpėsi po blakstienomis nuo manųjų... Ar aš galėjau tikėtis, kad ruduo išplėš tave iš mano glėbio. Aš viena, tik aš viena, einu per pasaulį iš kurios išplėšta laisvė, tai tu pagrobei mano širdį, atėmei ją. Nei vienam daugiau nebeparodysiu meilės žvilgsnio. Bet ne... Aš toliau gyventi negaliu. Per daug žiauriai pasielgė gyvenimas su manimi, neišvesdamas tavęs iš mano širdies, bet palikdamas joje meilę tau. O tavo meilė šalta ir skaudi. Tu neturi savyje jautrumų. Prakeikiu meilę aš šiandien ir prakeikiu aš ją amžinai, ir įspėju aš merginas, kad į meilę žiūrėtų šaltai.
Ateis šeštadienis, aš grosiu, bet jau paskutinį kartą. O tu šoksi su kita ir džiaugsies, kad aš kenčiu, nuo tavo besityčiojančių žvilgsnių. Ir nieko nejausi...
Ateis sekmadienis, danguje patekės saulė, visiems ji meilei šypsosis, bet ne man...
Na lik sveikas, buvusi mano meile. Man nelemta gyvent...
2004-01-30 13:15
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 10 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2005-06-16 22:35
švelni mo
oi, pikta pikta pikta. pavadinimas,- tai gal kažkiek lemta, jei vis dėl to gyveni?

tu džiaugsies ir nieko nejausi... tavo meilė šalta, tu ne turi jautrumų... kur gi logika?
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-10-30 23:45
pamečiau laimę
siaip visai patiko, tik kazkaip pati pabaiga mane siek tiek nustebino, maniau kad bus geresne(ta prasme, kad bus kazkas astresnio ar pns) bet patiko patiko:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-06-21 14:14
kristele
blyn...gyvenimo džiaugsmas gūžiasi nuo tavo tokių minčių...Jis net suabejoja dėl savo egzistavimo...bet..suprantu tave..oi kaip suprantu...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą