Rašyk
Eilės (78153)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 15 (2)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Bėgdamas nuo tremties, kuomet sužinojo, kad jo šeimą ištrems į Sibirą,  diedukas pagriebė sūnų už rankos, savo 3 metų dukrą pasikišo po pažastim, iššoko per gryčios langą ir išlėkė miškan.

Kažkas pasakys- protingas, gudrus, laimingas, nes ne išvežė ir išsislapstė. Taip, bet jo gudrumas jam kainavo labai daug. Kainavo Paliomelitą jo mylimai dukrelei. Paralyžius, o vaikas juk auga!

Ir koks vaikas! Graži, talentinga, balsinga ir seksuali. Tik, o dieve.. iki pusės paralyžuota. Visą gyvenimą vėliau važinėsis neįgaliems skirtu triračiu, gers, o kuomet prisigers, kris ant grindų iš vežimėlio ir ten pat apsišlapins. Visa smirdanti verks, kad su ja taip atsitiko ir ji nespėjo atlikt visko kaip pridera, nes buvo per daug išgėrusi.

Labai ją mylėjau. Ji- Teta, buvo ir liks pati geriausia. Nors buvau paauglys, bet ji leido man augti ir bręst. Už tai dėkingas.

Ji buvo pirma, kuri mane dar visai vaiką nugirdė. Ką ten nugirdė.. Natūralios, užsistovėjusios kaimiškos giros davė paragaut, nes buvo karšta vasara, o nieko kito po ranka nebuvo.

Kaip dabar prisimenu. Einu po didžiulėm liepom šilbaravykių ieškot ir man taip negera, mėto visą. Galvoju kas negerai gal susirgau? Atsisuku, o ji sėdi savo vežimėlyje ir kvatoja. Baiką vaikui iškrėtė.

Paskutiniai mėnesiai nebuvo geri nei jai nei man., nes aš jos nemačiau. Atsidavusi visiems kam ji dar buvo reikalinga ir įdomi, mirė.

Laidojau. Ant pečių atnešiau karstą prie duobės. Kunigas senolis pasakė  prakalbą. Duobė iškasta, reikia viską pabaigt.

Deja taip paprastai viskas nesibaigia. Kapas senas, ant jo žydi  gvazdikinis serentis.

Ir kasa tą mano tetą po žeme ir duobkasių kastuvai maišo žemę su gvazdikėliais. Kvapas ir jausmų mišinys nerealus. Žemės, meilės tetai, padėkos ir džiaugsmo, kad ji daugiau nebesikankins.

Ilsėkis. Atsiprašau, kad Tavęs netekau..

Vaikščiok dangaus aukso gatvėmis. Dainuok ir iš džiaugsmo šok!
2021-02-01 23:21
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 5 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2021-02-03 22:20
gogo
beskonybės reikalai
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2021-02-02 13:31
Loke1
o jei jus taip aršiai kritikuoja, vadinasi, įžvelgia vertybių, ir taip nori jus patobulinti ;))
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2021-02-02 13:28
Loke1
Nepaisant visokio plauko klaidų, kurias išmano literatai (aš tai ne) ir jaa isvardins

ar grubaus pateikimo, gal kai kur netašytai ;) tesmukai ir nutrenekiančiai (apsišlapins, smirdanti..) pasakyta

yra čia žavesio ir įžvalgų, pritrenkiamo originalumo, fantazijos, ir realybės
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2021-02-02 13:24
aš tuo ne tas
čia jau keliaujat į pasiteisinimus - "vaikas auga" yra esamasis laikas. štai, įsivaizduokit, kad jūsų pavyzdyje ir sakiniuose pakeičiam vieną žodį - iš vaiko į kūdikį. gauname "Paralyžius, o kūdikis juk auga! Ir koks kūdikis! Gražus, talentingas, balsingas ir seksualus." - wtf? nėra perėjimo, kad kažkas užaugo, yra vizija į būsimąjį laiką - važinėsis, gers, apsišlapins. ir tai jau jūsų, kaip autoriaus, kliurkos.

o toliau tik smagiau. rašot: "Paskutiniai mėnesiai nebuvo geri nei jai nei man., nes aš jos nemačiau" - skaitytojui gal būtų įdomu, kuo kas buvo blogai personažams, kas vyko, bet nutariat tiesiog apibendrinti "nes aš jos nemačiau". nu c'mon...

o sakinys, kurį minite, kaip tragišką yra juokingas. čia jau kaltos jūsų sakinių konstrukcijos ar žodyno skurdumas, stilius. nes "Atsidavusi visiems kam ji dar buvo reikalinga ir įdomi, mirė." skamba lyg tetulė apskambino visus, sakydama "Sveiki, jei aš jums reikalinga, tai norėčiau paskutinį kartą atsiduoti ir tada numirti".

taip kad - nereikia čia lia lia :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2021-02-02 10:54
Lech
Pirmiausia tai neparašyta, kad vaikas autoriui atrodo seksualus.

Iš pradžių parašyta, "o vaikas juk auga." tas reiškia, kad mergaitė užaugo ir tapo "gražia, talentinga, balsinga ir seksuali".  Kita vertus tėvui, net jo subrendus dukra visuomet liks jo vaiku. Taip, kad nereikia čia lia lia.

Toliau minimas sakinys nėra nei kiek juokingas, labiau tragiškas, nes autorius tyčia panaudojo žodį "Atsidavusi".
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2021-02-02 09:06
aš tuo ne tas
"Ir koks vaikas! Graži, talentinga, balsinga ir seksuali." - kai vaikas atrodo seksualus, tai pasakotojas atrodo turintis problemų.

ir dar šitas sakinys labai juokingas: "Atsidavusi visiems kam ji dar buvo reikalinga ir įdomi, mirė."

nesuvaldytas tekstas. 1

Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą