Rašyk
Eilės (78168)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2715)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (371)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 11 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Jei laikote save gamtos dalimi (gyvuliu) tuomet dauginimasis nėra iškrypimas. Jausti dauginimosi instinkta taip pat nėra iškrypimas. Mylėtis – taj jau iškrypimas! Žmogiškasis seksas nėra gamtos dalis. Gyvunai nejaucia pasitenkinimo daugindamiesi. Jiems taj išlikimo klausimas. Betkokia žmogiškojo sekso rūšis yra iškrypimas. Deja šiuolaikinėje visuomenėje nusistovėjusi kitokia, “teisinga nuomonė”. Šiuolaikinis žmogus iškėlė save aukščiau gamtos, nusprendė jog nera jos dalis ir gali elgtis kaip sau tinkamas (Dėja taip nera. Tik nedaugeis individu gali teisetai ishkelti save aukshciau gamtos) Dėl sekso visuomenė taip pat pareiškė savo nuomonę. Tai kas tinka visiems  yra norma, o taj kas tinka tik nedaugelui yra iškrypimas. O iškrypimu vis daugeja. "Normalus" (heteroseksualus, vaginalinis) seksas nebepatenkita žmogaus poreikių, aistra vis lieka nenumalšinta (aistra, taj pasitenkinimo, patirto dauginimosi ako metu, pasekmė, ši pasekme jau įsipynusi  žmogaus kūno genuose, jos tasikratyti sunkiausia)
Žmonija  išsigimsta pati iš savęs!
2004-01-28 23:30
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 12 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2011-08-06 13:08
Aurimaz
Oi suvartyčiau tavo filosofiją. Ir skersai, ir išilgai. Bet užteks tau ir tokio fakto - VISI gyvūnai be išimties ieško malonumo. Ne seksualinio, o apskritai - malonumo. Kai smegenys išskiria endorfiną ir endorfinas teikia palaimą. Taip jau gamtoje surėdyta, kad kiekvienas gyvis su pakankamai didelėmis smegenimis SIEKIA būsenos, kuomet gaminamas laimės hormonas. Pavyzdžiui, kai kuriems užtenka sočiai pavalgyti ir iki valiai padrybsoti prieš saulutę.

Taigi, žmonių mylėjimasis yra ne kas kita, o gamtos nulemtas įprotis ieškotis malonumo. O tai, kaip mes tarpusavyje sutariame, kas normalu, o kas ne - taip pat gamtos dalis. Tai vadinama socialumu. Seksualumo normos yra viena iš socialumo lygčių. Tu gali jomis piktintis, bet tuomet gali būti atmestas sociumo ir būti priverstas gyventi atokiau nuo visų.

Patikėk, gyvendamas atskirai nuo bendruomenės tu greitai pakeistum nuomonę ir pradėtum sakyti, kad seksualumas - aukščiausia gamtos ir Dievo dovana ;)

O tavo rašinėlį galima apibūdinti trumpai - "noriu atkreipti dėmesį į save! Kadangi nežinau, kaip tą padaryti, bandau visus šokiruoti".

Tik kad juokas ima, sorry...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2004-04-10 19:01
Nevermore
visiškai sutinku su mintimi "Žmonija  išsigimsta pati iš savęs!".
gyvulys, gamtos dalis, kalbi apie jį taip tarsi tai būtų kažkas labai žemo. gamta yra tobula. žmogus negali būti pilnavertė jos dalis. nebent keli išrinktieji.
taigi, tik delfinai ir žmonės atlieka lytinį aktą ne vien tam kad pratęstų giminę. išimtys? net dvi? tokių sutapimų nebūna...
nenumalšinta aistra... na kiek aprėpia amno ribotas mąstymas ir žinios, drįstu teigti, kad iškrypimai kilo būtent iš sekso "negavimo". pvz iš kunigų katalikų arba kalinių...
tai tik mano tik spelionės.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-02-05 17:40
black eyed
heh, beždžionės ir delfinai, prisimenu tik dvi rūšis kurios, deja, mylisi ir jaučia malonumą.. :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2004-01-30 14:44
Loke1
Cool pasisakyei, heroin'e.. ;)

Nelogiški pamąstymai, Nors dėstote be stabtelėjimų (tai rodytų, kad esat įsitikinusi savo žodžių tejsingumu), tačiau stringa daugelyje vietelių: ypač - „Gyvunai nejaucia pasitenkinimo daugindamiesi". Papraščiausiai neteisinga.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-01-29 16:43
heroinas
tai gal tu išsikastruok?
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-01-28 23:48
KasPasakeKaTikKar
net susiguziau.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2004-01-28 23:42
solare
chia komplimentas ne priekaishtas:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2004-01-28 23:41
solare
;))))
"zhmonija ishsigimsta pati ish savęs!.."
:))))))))
gali rinkimines kalbas kokiems nors nacional-ekstremistams rashyt:)
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-01-28 23:32
mmmm
Nesutinku. Ir šiaip nieka gera :p
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą