Rašyk
Eilės (78170)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2715)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (371)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 13 (2)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Prie upės, ant kranto, sėdėjo tėvas ir sūnus. Vienas mokė kitą kaip žvejoti. „Taip, teisingai, o dabar taip. „ Virš jų galvų paukščiai suko ratus. „Ne, ne taip. Klausyk ką tau sakau. „  Kitoje upės pusėje lojo šuo. „Šita ranka laikyk taip. Gerai. O dabar mesk. „ Suraibuliavo vanduo. Po valandėlės užkibo. „Trauk, tik atsargiai, iš lėto. „ Saulės spinduliai vainikavo sceną. „Nebijok, neįkas. Išimk kabliuką. „ Pirmoji vaiko auka kibiro dugne. „Šaunuolis. O dabar kartojam. „ - - Ir taip jie sėdėjo dar ilgus metus.
2020-09-22 19:21
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 3 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2020-09-24 07:39
nebe toks ir jaunas
Kai kopijuoji tekstą iš kitur, rodo viską gerai, kai paspaudi išsaugoti, atsiranda tokia nesąmonė.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2020-09-23 23:57
subaru
kabutes bent tvarkingai susidėtumėt
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2020-09-22 21:56
užkaboris
Mane senulis pamokė šventai meluoti - tas tris raudikes, sakyk, kad tu pagavai. Nes liūdnas grįžau labai.
Epizodas 2
Parvaro 12 val. prisižuvinęs kaip niekada, visas švytintis, ragana barasi, dėjau ant tavo pisguirių, nes senis drįso laisvę pajusti. Nedrąsiai pasiūliau, davai padėk į šaldytuvą, išsikepsim, kai ragana nematys. Tokių užgesusių akių nebuvau matęs.
Epizodas 3. Ragana užsiundo tėvą mane parvaryt iš žvejybos, tas ne savo balsu  antroj pusėj upės sukriokia, pašoku bėgti kaip nuplikytas, paskui po šimto metų, kai jau kartu gėrėm, pramušė ant ašarų, kodėl aš tave mušiau su diržu, man buvo gėda.
Štai kaip pasitaiko epizodai.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą