Rašyk
Eilės (78091)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 11 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Enu vėina ryta nuo mergų, veizu Landzbiėrgis stuov su kuvalda ont kulkuoza pamatu, pasišiaušes vesas, akiniai aprasuoje, barzda tepalouta, kuostiūms vėsus dolkyns. Plytas aplinkou išsvaidytas, stuogs nupliešts ont mediu užkelts su vesu kamynu, traktuoriaus padongas prakondžiuotas, kombains  suramaluots, karves iki gatavoma išmylžtas, o kiaulės ont tėik papjautas kad nėi mesos nėi kaulų neblėke, vėin tik po pundiėly šeriu nu kėkvėinuos.. Ir ons vėins pats, per vėiną naktį tep pasidarbava, y dar kolkuoznikus iki smertes išgozdina, katras nenumirė srazu, tei biėgos kur akys mata ik pat Anglijas bėgom ir nikumet nebgryža...
Aš ergi be pruota išsigondau ir gavau gryžti atgal pri mergu lr tyliai būtei kelis metus kad tik ons  neužoustu...
2020-07-04 09:52
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 3 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2020-07-04 21:15
neonas2
mat kap yr nerek griaut pačem, o padaryt įstatymą "darykit ką norin" ir krekenti į barzdą, kaip viskas gražei pasidarė, kiti lipo ir plėšė, o tu susitvarkei savo biznelį politinį ir pakreipęs mąstytojo galvą ....
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2020-07-04 20:26
Nuar
Tarmiškas anekdotas.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2020-07-04 17:27
gogo
kokia čia kalba
rusų?

Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2020-07-04 17:22
Miam
Žinokite, aš nelabai suprantu tų vertinimų, nes šitas man visai linksmai atrodo, o juk matau, kad blogai įvertintas, nors čia ir nėra jokių kriminalinių žodžių.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą