Rašyk
Eilės (78096)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 22 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Pienės pūkas mano rankose. Dažnai žmonių nuvertinamas augalas kenkėjas, daugumai nebereikalingas, pamirštas...
Šiandien jis jaukiai priglusdamas sušildo ne tik delnus, bet atgaivina kūną bei pavargusią sielą. Sūkuriuodamas vėjas nuneša keletą lengvų pienės parašiutų...
Šį gūsį galėjau sukelti ir aš, neatsargiai pajudėdama, ištardama žodį „Laimė“... Tarsi nuskrenda žinodami, kur ją rasti. Kaip ir žmogus keliauja, užlieja širdis švelnumu, meile. Suradę savąją laimę įsitvirtins, subrandins naujas sėklas, kurios savo švelnumą skleis kitiems: papūtus gaivinančiam vėjui, apgaubs pievas puriu savo prisilietimu, primins dangų, debesis...
Vieni bus kaip debesys, atgaivinantys nuo įkyrios saulės šviesos, kiti - užstojantys taip mėgstamus šiltus spindulius...


Agnė Čepulienė

2020-06-07 22:44
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 5 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2020-06-08 15:31
Juozas Staputis
ŠiltaS  JAUSMAS.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2020-06-08 07:36
54496
Suradę savąją laimę įsitvirtins, subrandins naujas sėklas, kurios savo švelnumą skleis kitiems: papūtus gaivinančiam vėjui, apgaubs pievas puriu savo prisilietimu, primins dangų, debesis...

Vien už tai 5
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2020-06-08 07:25
eventail
Didelėm raidėm nereikia pavadinimo rašyti, pasakys tau administracija.
Įvertinkite komentarą:
Geras (2) Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą