Rašyk
Eilės (78093)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 14 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Jis bėgo per pievą, į šonus skyrėsi žolės. Kodėl bėgo neprisiminė, tačiau kažkur giliai sąmonėje girdėjo balsą – Bėk, bėk! Ir nors tai buvo išrėkta garsiai, balsas skambėjo labai mielai, buvo persisunkęs meile.
Jis taip pat buvo persisunkęs meile, bet turėjo bėgti paklusdamas balsui. Nenorėjo, neturėjo valios jam pasipriešinti.
Žengdamas kiekvieną žingsnį priplodavo žolę. Atsisukęs matydavo ilgą tiesią liniją savo paties paliktą. Ir vėl paspartindavo žingsnį jausdamas už nugaros kažką, kas vertė bėgti, vertė jo galvoje skambėti mylimą balsą.
Bėgimas nebuvo alinantis, kai galvoje buvo visiškai tuščia ir į nugarą alsavo baimė. Akyse mirguliavo. Jis atsisukdavo tik tam, kad neišklystų iš tiesios linijos, kuri atrodė tokia svarbi jo išsigelbėjimui.
Iš priekio atsklido garsas. Jis nubėgo dar keletą žingsnių ir prieš suvokdamas, ką išgirdo, stačia galva nėrė nuo skardžio.
Krito.
Tuo pat metu salę užtemdė mažas, baltas debesėlis, lėtai plaukiantis dangumi. Bėgikui dar labiau aptemo akyse. Ir trenkdamasis į kietą vandenį dar labiau jautė baimę. Ji išstūmė viską – balsą, meilę, paklusnumą, kryptį, laiką, kvėpavimą.
Jis niro gilyn, po savęs palikdamas sūkuriuojančius oro burbuliukus, kurie po truputį kilo aukštyn. Sąmonė, slegiama baimės ir vandens, susitraukė į mažytį tašką.
Tačiau ji pulsavo širdies ritmu.
Tai jam padėjo prisimint, kad jis dar gyvas. Tai jam padėjo pajudint kojas, atgauti regėjimą.
Burbuliukai jau buvo beišnykstą vandens paviršiuje, kai jis skausmingai lėtai pradėjo kilti. Baimė jį vis dar laikė savo gniaužtuose ir neleido atsiminti krypties. Jis pasirinko pasikliaudamas savo nuojauta.
Tik išnėręs pradėjo plaukti link įsivaizduojamo kranto. Į šalis tiško purslai, aplink sūkuriavo srovė. Plaukti darėsi sunkiau, baimė stiprėjo, o balsas išnyko negrįžtamai. Tačiau krantas išniro iš sutemų ir pradėjo lėtai artėti.
Baimė atsitraukė ir pasiekus krantą jau buvo visiškai dingus. Jam pasisekė, nuojauta šį kart neapgavo. Tačiau pasitraukus baimei, jis prisiminė – ir tai jį dar labiau sukaustė nei baimė.
Stovėdamas viename upės krante, jis žiūrėjo į priešingą – nutviekstą gaisro pašvaistės. Stovėjo tvirtai įsirėmęs visomis keturiomis kojomis į žemę ir, nieko negalėdamas padaryti, užvertęs galvą kaukė.
2004-01-22 12:23
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 11 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2004-11-18 16:59
Ieskau zemeje Macernio
ispudinga,ka daugiau ir bepridursi.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-01-26 15:28
Guliaška
Ei, žmonės, kas jums? Nejaugi kūriniui užtenka gražių sakinių ir vaizdingo aprašymo? Čia juk ne gamtos vaizdelis aprašomas, kad galėtum pasakyti, taip... gražu... taip ir matau ošiantį medį ant upės kranto ar besileidžiančios saulės spinduliais nutviekstą degantį dangų. Ne į maratoną nuėjęs žmogeliukas šį kūrinėlį parašė. Čia sielos problemos nagrinėjamos!
Pakelkit rankas, kurie iš Jūsų tiki, kad lyrinis subjektas iš tikrųjų fiziškai bėgo!
O kiek iš Jūsų septynių suprato, apie ką šis kūrinys?
Aš nesupratau. Ir, manau, daugelis Jūsų nesupratote.
Taip kad nepulkime liaupsinti kūrinio už gražiai parinktus žodžius ar vaizdingus simbolius, kurių daugelis nesuprantame. O pasakykime: "Nesuprantu, ką norėjai pasakyti. Kodėl tu ateini su žinia, kurią nori man pasakyti, tačiau visai nesirūpini, ar aš suprantau ją?"
Dabar galite mesti į mane akmenį.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-01-23 20:29
Mėnulio vaikas
O man patko:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-01-23 13:43
KasPasakeKaTikKar
ideja idomi. atlikimas pavirsutiniskas.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-01-23 12:08
Idilija
niu gi grazu :) Stilius toks nelengvas, bet is tikruju skaitai ir isivaizduoji ... buuu =)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-01-23 02:09
Chiquitita
isitempiau taip keliose vietose.seip kurynelis geras,taciau gal kiek per daug pakartota zodis "baime". cia tik mano pastebejimas;]apskirtai tai patiko.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-01-23 01:14
opa
opa
matyt ir ash staugchiau tokioje situacijoje.....
parashta grazhiai
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-01-22 19:27
heroinas
nuuu kietas triatlonininkas :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-01-22 14:07
INRI
Duodu ////, tikėdamasi, kad čia ironija, o ne "rimtas" kūrinys:)
kitaip vertinimo kriterijai būtų truputį ne tokie.
beje, atrodo, kad tau tiesiog nusibodo rašyt, nes pabaiga tai nekokia... :))
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą