Rašyk
Eilės (78096)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 5 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Kuo iš tikrųjų nori žmonės? Va čia tai klausimas. Dauguma zmoniu nei nesusimasto kodėl jie gyvena? Dauguma klausia savęs, ar gyvenimas gali būti gražesnis už rožes. Ar turtai gali pavesrti žmogų protingesnį? Ar gyvenimo būdas verčia žmogų gyventi ilgiau. Ko galime tikėtis iš ateities? Tiek klausimų ir tiek mažai atsakymų. Dauguma tiesiog tik egzistuoje. Nesupranta, kad gyvenimas tik vieną kartą dotas. Turime džiaugtis kiekviena diena, kiekviena minute. Kiekviena sekunde ikvėpdami oro turime būti dėkingi aukščiausiai jėgai, kad esame čia. Turi džiaugtis netgi tada kai liūdna, kai skaudu, nes be skausmo, be liūdesio negalime pažinti laimės. Ar turtingas žmogus gali suprasti kas yra laimė? Nemanau, nežinau kaip mąsto kiti žmonės, bent mano nuomonė, negali. Kaip žmogus gali džiaugtis turtais, kai tie turtai sukurti pačių žmonių. Aš tikiu, kad vieną dieną suprasime, kas yra tikroji džiaugsmo forma. bet tai dar negreit....
2019-04-18 01:07
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 3 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2019-04-19 21:34
Godas
Dėkui ;)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2019-04-19 00:16
tictac_it
dnr čia :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2019-04-18 22:38
Nuar
Paliktos klaidos, kurias mato ir rašyko klaidų taisymo sistema, todėl buvo tiesiog patingėta peržvelgti šį perdėm trumpą tekstą. Labai maža ši ištrauka, kad ją galima būtų vertinti. Kol kas viskas skamba banaliai.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą