Rašyk
Eilės (78095)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 19 (2)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Vakar pasiūlai tau dirbti su savo charakteriu ir pabandyti mylėti save. Turiu šiek tiek patikslinti šią įdėjai, nes bijau, kad gali suklysti ir pamanyti, kad savęs mylėjimas yra tas pats kas pataikauti sau. Tai klaida. Savęs meilė tai darymas dalykų kurie nežaloja savęs, taip pat privaloma daryti sau naudingus dalykus nekenkiant kitiems ir nelaužant įstatymų. Savimyla - egoistas yra bloga savybė, nuo kurios taip pat reikia nutolti. Šiuo atveju reikia remtis Rambamo apibrėžimu. Jis sako, kad daugelis charakterio savybių turi savo antipodus, tai yra priešingybes. Abi šios savybės iš esmės nėra nei blogos nei geros. Bet jei žmogaus elgiasys ekstremistinis, nukrypsta į kraštutinumus, dažniausiai tai žalinga pačiam žmogui ir kitiems. Pavyzdys. Žmogus dusnus ir jo priešingybė žmogus šykštus. Dosnumas gali būti gera ir bloga savybė. Pavyzdžiui jei asmuo visiems išdalina savo turtą, pats savo rankomis priveda save ir artimuosius prie vargdienystės, o tai kvailas ir blogas elgesys. Taip pat šykštumas gali turėti geras pasekmės, jei žmogus apgalvotai elgiasi su savo turtu. Rambanas pataria eiti aukso viduriu. Taip pats savęs meilė yra subjektyvi, turinti ir gerą ir blogą medalio pusę. Turi save mylėti, bet nepataikauk savo blogosioms charakterio savybėms. Mylėdamas save nekenk kitiems. Mylėdamas save nelaužyk Kūrėjo įstatymų. Mylėdamas save nelaužyk valstybės ir visuomenės nustatytų elgesio normų. Mylek save, bet saugokis, netapk savimyla.  
2019-04-10 12:11
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 3 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2019-04-10 19:03
DurnAdomis
savitobulinantis žmogus robotas
tikslų tikslas savaime
kaip stalas savyje
taip atrodo kartais
kai kurių pasiskaičius
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2019-04-10 13:16
NYda
dvasinio kelio paieškos ne svetimos, ugdo sąmoningumą. Tinkamu laiku sutinki išmintingą žmogų intuityviai. Bet toks tiesų brukimas labiau panašus į propogandą. Pranašystė pildosi "ir bus pranašų... save pranašais va i dinantys. Darbai geriau už žodį, gal pamylėkite ir būkit pamylėta ..savęs? ir pasaulis bus numylėtas atspindžio šito, neatskleidžiant intymumo politikos.
Bendrai mintis apie meilę visada šildo. Gerai
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą