Rašyk
Eilės (78093)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 14 (2)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







6 – SERIJA

 

R. E. O

Toira mus perspėjo, kad niekada nepaliktume, nesulaužytume sąjungos padarytos su Kūrėju. Nes jei mes nustosime mokintis Toiro ir vykdyti Kūrėjo įsakus, mus nubaus dangus ir žemė, o po to ateis kitos tautos ir pasistengs mus sunaikinti. Kai sumažėja Toiros mokinių, sumažėja žmonių bijančių Dangaus, tada prasideda katastrofa. Mūsų tautos istorija šią antgamtinę taisyklę patvirtino šimtus kartų. Pažiūrėk ką rašo Raši komentuodamas Toiros dalį Ha azinu. O tie žmonės, kurie ištikimai tarnauja Kūrėjui, tapo tarsi auka išperkanknti visos tautos nusižengimus.

... Vieną vakarą dėsčiau paskaitą Slobodkoje. Išgirdome širdį draskantį riksmą. Paskaitos metu į klasė įbėgo moteris ir pranešė, kad vokiečiai nužudė tris jos vaikus ir vyrą. Moters uošvis, išgirdęs, kad žuvo jo sūnus ir anūkai, sukniubo.

 

Chaveras

Reb Zalmanai, kas jūms?

(Sukniubusį žmogų apžiūrį. Atsega baltinius. Paguldo ant žemės ir paverčia ant šono.)

Pakvieskite daktarą. Jis merdi.

(Jaunuolis išbėga pakviesti gydytoją. Chaver klausosi ausį pridėjęs prie krūtinės.)

Man atrodo, kad jis nekvėpuoja. ir širdies plakimo negirdžiu.

 

Reb Chaim Moše Kaplanas

Pasitrauk, leisk patikrinti. Taip nebekvėpuoja.

 

Moteris

Oi, netekau, per vieną dieną teik artimų žmonių. Nereikėjo man čia eiti.

(Moteris vergdama išbėga. Po 10 minučių ateina daktaras. Konstatuoja mirtį.)

 

Reb Chaim Moše Kaplanas

Ką daryti su mirusiuoju?

 

Daktaras

Palaidoti.

 

Reb Chaim Moše Kaplanas

Bet draudžiama laidoti, nes vokiečiai dar neišbraukė jo iš gyvųjų sąrašo. Reikia palaukti, kol jų raštininkas patvirtins mirtį. Nežinau, kiek tai gali užtrukti.

 

R. E. O

Mirusiajam reikia padaryti Taara, ir visose kitose, panašiose situacijose, mirusiesiems reikia paruošti pagal tradiciją, kuo greičiau, nes nežinia, ar bus tokia galimybė po to. Šis gyvenimas laikinas. Reb Zalmanas išsilaisvino iš materialaus apibrėžtumo. Pagerbkime jo kūną atlikdami taara apeigas.

Mūsų tauta yra Kūrėjo vergai. Mes kvėpuojame, mąstome, jaučiame, judame norėdami įvygtiti Visagalio norą. Gyvename aplinkybėmis, kurias sukūrė Ašemas, Jis nori, kad net tokiomis aplinkybėmis mes išliktume žmonėmis. Mes renkamės Gyvenimą. O kas yra gyvenimas? Kūrėjas pasakė, kad gyvenimas – tai jo noro vygdymas. Mes mokomes Toiro ir gerbiame Toiros išminčius. Pagerbkime reb Zalmaną, nes jis buvo geras mokinys.
2018-11-19 13:44
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 1 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2018-12-05 16:55
shmirel
mirusiųjų apiplovimo apeigos - *tahara*, ne "taara".
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą