Rašyk
Eilės (78166)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (371)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 15 (2)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







-Iš kur būsit? - klausia manęs maloni moteris dangaus spalvos palaidine Berlyno oro uoste eilėje skrydžiui į Madridą.

Šiek tiek pasimetu kiekvieną kartą išgirdus šį klausimą. Gyvenau keturiose skirtingose šalyse, daug keliauju, tai kaip čia lengviau paaiškinus? Kelis kartus girdėjau, kad žmonės negali atspėti gimtosios šalies iš mano anglų kalbos akcento. Aš irgi nesuprasčiau, nes kelios šalys turėjo tam įtakos.

-Iš čia, Berlyno, bet esu lietuvė, o į Madridą skrendu dėl konferencijos, - atsakau sumąsčiusi trumpiausią atsakymą.
Moteris visai nepasimeta, akys tik sužybsi ir ji su šypsena papasakoja apie save:
-Aš tai iš Kolumbijos, gyvenu Amerikoje, o į Berlyną atvažiavau kelioms savaitėms mokytis vokiečių kalbos. Dabar skrendu į Madridą, nes prieš grįžtant į Ameriką mėgstu užsukti ten: miestas alsuoja meile gyvenimui, labai skanus maistas, o dar ten tiek daug gražios muzikos…
-Oho. O kodėl nusprendėte mokytis vokiečių kalbos?
-Kalbu anglų, ispanų, italų… Kodėl neišmokus vokiečių? Atvažiuoju į Berlyną karts nuo karto dviem savaitėm: mokausi vokiečių, susipažįstu su kultūra ir miestu. Naujas iššūkis. Juk gyvenimas tam ir skirtas.

Net susimąstau išgirdusi tokį atsakymą. Gyvenimas tam ir skirtas.

Lipant į lėktuvą paplepame apie darbus ir, kad nors abi kartais ir per daug skiriame tam laiko, bet ir pakeliaujame nemažai. Moteris prideda, kad dažniausiai atvažiuoja į Vokietiją su vyru, bet šį kartą jis turėjo svarbų susitikimą, o jai kompaniją nusprendė palaikyti anūkas, kuris atvyko net iš Kanados.
Nustembu dvigubai: anūkas gyvena tiek toli, ir, kad ši žavi jaunatviška moteris apskirtai turi tokio amžiaus anūką.
-Jūs ir anūką turite?
-Turiu jų dešimt! Šis tai vyriausias - 23-ų. Visi po pasaulį išsimėtę, bet taip ir reikia. Pati nežinau, gal kraustysiuos dar kitur, juk reikia keliauti, pažinti pasaulį ir džiaugtis gyvenimu. Juk tam gyvenimas ir skirtas.

Ėjau pirmiau jos ir nepastebėjau, kai ji atsisėdo į savo vietą. Taip ir nepasakėm viena kitai viso, nesužinojom vardų ir nebesusitikom nusiledus lėktuvui, bet užtat turėjom nuostabų pokalbį.

Po Madridą vaikščiojau su šypsena. Juk tam gyvenimas ir skirtas.
2018-11-17 14:13
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 4 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2018-11-20 20:30
Lengvai
Tikėjausi, kad rašinuką išgelbės pabaiga. Neišgelbėjo. Parašyta lengvai, skaitosi mielai, bet prasmės labai trūksta. 2
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2018-11-17 17:52
twentyFour
tokių istorijų begalės, kasdien.... o norėjau išgirsti kažką  dar  prie šio kelioninio pasišnekučiavimo
  juk ne tik tam skirtas gyvenimas
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2018-11-17 16:47
RhouLand
už paskutinius du sakinius ;)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą