Rašyk
Eilės (78170)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2715)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (371)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 17 (3)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Viltė Mūzaitė niekados nepraranda vilties:,, Imsiu ir užsikarsiu poetui Petrui Kuoleliui ant liauno sprandelio ir būsiu Jo Mūza iki gyvenimo pabaigos. „Bet, pažvelgusi į veidrodį, taip trenkė savo riebaluotu kumščiu, kad net šukės ir antiraukšlinė tinkinė apdaila į visas keturias puses pabiro. Negali būti! Visu šimtu pūdų viršytas eurostandartas! Žinoma, kokiam satyrikui Vytkai būtų pati mėsa ir šimtapūdė, bet poetui Petrui... Pas jį Mūza turi plaštakės sparnais atpleventi ir tyliai ant rašomojo stalo šalia degtinės butelio nutūpti. Nulėkė Viltė Mūzaitė galvotrūkčiais pas kosmetologą Joną Kalvaitį, kuris buvo geros reputacijos: kažkada jai liežuvį paplonino ir patrumpino. Jonas Kalvaitis išrašė griežtos dietos receptą: pirma diena - salotos lapas, antra diena - 3 agrastai, trečia diena - raudonųjų serbentų kekė, ketvirta diena - raudonasis ridikėlis, penkta diena - pomidoras, šešta diena - agurkas, septinta diena - juodos duonos riekė. Prisakė kasdien daug judėti ir dietą laiku priiminėti, ant šaldytuvo uždėti spyną ir pasislėpti nuo savęs piniginę. Nulėkė Mūzaitė į kaimynų daržą, prisiskynė, prisirovė vaistų, tik grįžusi namo prisiminė: nepaklausė Kalvaičio, kaip juos vartoti - prieš valgį ar po. Nusprendė kaitalioti. Suvalgiusi trims paršavedėms skirtą bulvių porciją, sukrimto salotos lapą, prieš atsipjaudama tris artojus galintį pasotinti lašinių bryzą, sukramtė tris agrastus. Kadangi ant šaldytuvo spyną pakabino ir pasislėpė nuo savęs piniginę, pasiėmė kreditinę kortelę ir penkis kartus per dieną bėgo pirkti saldainių, bandelių, tortų ir kitokių gardumynų, kad dietiniai vaistai tuščiame skrandyje žaizdos nepragraužtų. Pradėjo Mūzaitė daug judėti: po 20 kartų per dieną lankė tualetą, nuolat maigė televizoriaus pultą, vartė knygų ir laikraščių puslapius, spaudinėjo kompiuterio klavišus. Praėjus dietiniam režimui, Viltė Mūzaitė pasijuto tikru modeliu. Pasiėmusi alaus butelį, nuplasnojo pas poetą Petrą Kuolelį, atsidrėbė prie rašomojo stalo ir laukia, kol šis pabus iš malonaus transo, išgers alaus butelį ir per jo dugną meiliai pažiūrės į savo anemiškąją Mūzą.
2018-09-19 18:55
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 0
 
Blogas komentaras Rodyti?
2018-09-21 19:28
pikute
Satyras rašau, kad paskaninčiau kam nors gyvenimą - juk cukrus ir alkoholis dabar lyg ir nebėra skanėstas.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2018-09-20 08:01
Upė Piliakalnytė
Skaniai perskaičiau :) Patiko.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą