Rašyk
Eilės (78091)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 12 (3)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







בס“ד

 

AKYS

 

Ausys klausosi A. Vivaldžio koncerto smuikui ir kameriniam orkestrui „Metų laikai“. Šiandien atsisiunčiau ш6  šia puikią muziką iš interneto. Bet per tai suklydau. Atsidaręs programą per kurią galimą nusikopijuoti muziką, ten išvydau nuogą moterį. Vaizdą mačiau puse sekundės. Iškart užmerkiau akis, bet tai nepadėjo, nes vaizdas jau buvo nusiųstas smegenims ir suvoktas. Per vieną akimirką praradau ryši su sielą. Gyvuliškam pradui šis vaizdas labai patiko. Žiūrint galvijo akimis, tai graži, patraukli, miela būtybė. Žiūrint žmogaus akimis tai žema ir pasibjaurėtina. Kodėl žmonės pasidavę žemiems instinktams? Tai retorinis klausymas. Ta moteris ir žmonės platinantys tokį vaizdą, taip pat tie kurie žiūri ir gauna malonumą iš tokių vaizdų – praradę žmogišką sielą. Jų gyvuliška esmė tapo pirmapradė, užima dominuojančią vietą kuriant vertybes, renkantis prioritetus. Gailiuosi, kad ši pasibjaurėtina šlykštynė nusmukdė mano žmogiškumą. Pakako kelių mili sekundžių kad suterštų sielą. Didžios visuomenės dalies moralė supuvusi. Žmonės priprato prie puvėsių kvapo ir skonio. Jiems ši bjaurastis saldi ir maloni. Jų sąmonė purvina ir šią purviną vertybę perteikia augančiai kartai. Gimsta vaikeliai. Jų smegenys kaip tuščias lapas, ateina nedoras tipinis vakarų kultūros pilietis ir ant „tabula rasa“ užrašo pornografiją, tai yra nešvarų tekstą, nešvarią informaciją. Reklamos, filmai, literatūra, teatras, dailė – visos sritys prisodintos nešvarios, nedoros informacijos. Ta bjaurastis yra vakarų visuomenės kultūros, mentaliteto dalis. Noriu išspjauti, išvemti, išgrandyti šią niekšingą pražūtingą, pasibjaurėtiną gyvuliškumą. Meldžiu Kūrėjo, kad duotų žmogaus akis. Kad galėčiau atskirti tikras vertybes nuo subvertybių.

Paskambino Psichologė. Atsidūriau šalia jos durų. „Pone, čia skambina psichologė, Kur jus esate? “, klausė ji. „Šalia jūsų namų durų“, atsakiau. Ji nesuprato atsakymo. Pakartojau kelis kartus. Bet likau nesuprastas. Mano akcentas, tikriausiai, toks keistas, kad neleidžia suprasti kalbamo teksto prasmės. Jos vyras atidarė duris. Įleido į vidų. „O štai kur jus esate. Prašau užeikite. Sėskitės. Atnešiu atsigerti. Sėskitės. “ Pasakė pagyvenusi moteris ir nuėjo į virtuvę. Atsisėdau prie stalo. Ji atnešė kelis butelius tamsaus gėrimo ir stiklines. „Kaip jums sekasi? Kaip sūnui sekasi mokintis? Dabar su sūnumi matotės tik savaitgalį, ar neliūdite be jo? Matau, kad jus esate linksmesnis, dabar geras laikas pasirūpinti savimi. Kaip leidžiate laiką? Ar kalbėjotės su ponu Rafaeli? Ką jis pasakė? Ji nepanorėjo... Kodėl? Na, reikia pykti, taip dažnai nutinka. Stenkitės neįsižeisti ir kitos pusės neįžeisti. Yra viena moteris... 33 metų. Turi gerą darbą. Gero charakterio. Ką manote apie šį variantą? “, teiravosi psichologė. „Manau, kad reikia mokintis kaip šeimoje palaikyti taiką, gerus santykius. Yra daug sričių, kurias reikia išmanyti. Nedaryti klaidų statant namus. Rekomenduoju mokintis Simcho Koheno knygą. Tai padės suprasti kaip elgtis su žmona. Padės išvengti daug klaidų. Vyro užduotis namuose duoti sukurti dvasingumo atmosferą. Ši atmosfera daro didele įtaką asmeniniams ryšiams. Suprantate? Turite išmokti gerbti žmoną. Suprasti, kokios pagarbos jei reikia. Taip pat užrašykite ko tikitės iš savo žmonos. Ko tikiesi gauti iš santykių. Tai padės suprasti save ir lengviau perduoti šią informaciją kitai pusei. Taip pat pasistenk išsiaiškinti ko tikisi būsima žmona. Ko ji nori, ko ji tikisi. Būk geras užrašyk kokių namų tu nori. Kokių tu nori. Labai svarbu išmokti atleisti ir užleisti žmonai. Dėl taikos namuose svarbu išmokti atsakyti, duoti žmonai kelia. Bet tuo pačiu reikia žinoti savo bazines vertybes, jų negalima užleisti, anuliuoti, nes nieko gero nebus. Todėl užrašyk ir suprask, kas tau svarbu, ir ko negali toleruoti. Išmok pasakyti mažiausiai 5 gerus dalykus kiekvieną dieną, savo žmonai. Tai sukurs pozityvią atmosferą. Tada net jei kartais prireiks pasakyti pastabą, ją žmona lengviau priims, ir tai negriaus teigiamų santykių. Pasitreniruok su draugais, kiekvieną dieną pasakyk minimum 5 gerus dalykus. Pagirk, įvertink, parodyk pagarbą. Taip pat būtina tai daryti su sūnumis. Taip pat svarbu padėti tvarkant namų ūkį. Jei moteris dirbanti, ji tikisi, kad vyras padės sutvarkyti namus. Reikia išmokti suprasti ko žmona tikisi. Reikia susitarti dėl veiklos, pasidalinti atsakomybe. Nes vyras ir žmona yra partneriai. Jis karalius, o ji karalienė, todėl reikia stengtis kad šeimyniniai santykiai būtų geri. Reikia pastatyti pozityvų šeimos postamentą. Stenkis kad visų dialogų charakteris būtų teigiamas. Mokinkis suprasti, ko žmona nori. Tai labai svarbu. Išmok kalbėti ramiu, maloniu tonu, be pykčio, be šauksmų. “ Pasikalbėjau su psichologe ir grįžau namo. Pakeliui užėjau į parduotuvė ir nusipirkau obuolių ir du butelius vyno. Keliavau netoli tos vietos, kur mokosi sūnus. Atsisakiau noro jį aplankyti. Nebūčiau padaręs jam garbės atsibeldęs su obuoliais ir vynu rankose. Jis keliasi 6 30. Mokosi iki 13 30 valandos. Pietauja ir eina miegoti į bendrabutį. 15 valandą prasideda popietinės pamokos. Jos tęsiasi iki 18 valandos. Po to vakarieniauja. O po vakarienės mokosi iki 21 30. Vakare eina ilsėtis. Su draugu, dar truputėli pasimoko prieš miegą, ir eina miegoti. Jie nesimoko matematikos, fizikos ir kitų dalykų. Jų pagrindinis studijų objektas „kaip turi elgtis žmogus“, „kas yra žmogus“. Girdėjau, kad vienas iš 1000 studentų išmoksta ir tampa tikru žmogumi. Tikiuosi kad mano sūnui pavyks tapti žmogumi, nes jis labai stengiasi. Anksčiau mokslindavosi būti žmogumi iki 2 00 nakties. Kai jam uždraudžiau, palaukdavo kol užmigsiu ir išslinkęs iš namų nulėkdavo į beis midrašą mokintis. Tikiuosi jis liovėsi taip daryti, nes toks įtemtas mokinimosi režimas kenkia jo sveikatai. Negaliu jo sukontroliuoti, nes gaunamas malonumas iš mokinimosi proceso toks didelis, kad daugelis šios šalies jaunuolių nesusivaldo ir mokinasi kiauras naktis, taip išsekindami savo organizmą. Tai blogai, nes nuvargę nebe sugeba mokintis dieną. Jie mokinasi, bet krenta mokinimosi efektyvumas. Geriau būtų, jei naktį miegotų. Ryte, su naujomis jėgomis, išmoktų daugiau.
2018-09-05 14:39
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 1 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2018-09-05 23:15
tik pagalvok apie
teens pussy
ir pražuvęs būsi
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2018-09-05 21:05
Nuar
Gyvuliškumas žmoguje yra vertinamasis dalykas. Visuomenė egzistuoja tik vidutiniškumo pagrindu, kurio ribos gali plėstis arba susitraukti. Tačiau tik paprasta vidutinybė išlaiko pusiausvyrą pasaulyje. Todėl tai, kas parašyta šiame tekste, nebūtinai yra priimtina, nes deklaruojamas vidutinybės ribų susiaurinimas. Tik kokiu tikslu, parašyta nebuvo. Gal tik tam, kad pagrįsti vyno gėrimą užsikandant obuoliais vienišume. Nepatiko šis tekstas. Atrodo surašytas paskubomis, tarytum nelabai vykusio lektoriaus konspektas būsimai paskaitai.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2018-09-05 20:14
Mephisto
Vaje, na, kam taip? Pozicija stipri, suprantama, tačiau ar verta taip? Galima pasidaryti arbatėlės, pasportuoti, pagulėti. Laikykites, Barai Burai.
Įvertinkite komentarą:
Geras (2) Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą