Rašyk
Eilės (78093)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 6 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Šturmanas Geležėlė, žvelgė į gumanoidę Sofiją ir stebėjosi, - iš kur pas ją tiek išminties?  Sofija atsistojo, ir nusilenkė, ant Šatrijos šlaito, į Šventę susirinkusiai publikai, pakėlusi ranką, kreipėsi į žiūrovus, - į Lietuvą, į Europą, į Pasaulį:
    -Mielieji... - Europinėje, civilizuotai, kriščioniško auklėjimo  visuomenei toks  azijietiškas modelis netiko, todėl Petrapilio chirurgas sužaidė pagal  krikštatievių iš KGB rekomenduotas taisykles, - per savo rezidentus, - dvigubus, trigubus agentus pasaulyje, sutarė su Globolizacijos šefais iš Masonų ložijų, prispaudė Briuselio biurokratus, kad Europos Sajungos Konstitucijoje nebūtų nei žodio, apie Europiečių krikščionišką kilmę. Todėl nenuostabu, kad, tik atkūrus  Nepriklausomybę Lietuvoje, - pasikartojo panašus scenarijus. Okupantai išėjo, o KGB emisarai liko, - jauni paveldietojai  ėmėsi vykdyti modernizuotą- stalinistinę socialinę ir kultūrinę  programą... Toliau stebėkitę ekraną.
Ekranas prigeso ir pasrodė nauji pranašai; Voromis, -klupdami, -mušdami bugneliais, striksiedami ėjo ir šlovino Krišną:  -Hari, Krišna, hari hari, - poromis, po gatves šlaistėsi  Marmonai, aikštiese spietėsi kitos, - naujų  krikščioniškų bažnyčių  pranašai, skleidė po Lietuvą, ir visą Rytų Europą, apie Pasulio pabaigą, tuo  pritraukdami ir traumuodami, nepriklausomybės ir  laisvės  apsvaigintas  jaunas, gyvenimo patyrties stokojančius žmones, tuo pačiu traumuodami jų Sielas, įnešdami sumaišti į šeimas... 
                        - Lietuva, saugoki savo vaikus;- tarė gumanoidė Sofija, - neleiskim užgesti Dovydo žvaigždei...
    Šturmanas Geležėlė palingavo galva, - pagalvojo: -“ Viskas atrodo labai gražiai, -egzotiška, -panašu į demokratiją, bet ar Lietuvos valstybei, visa tai, nebus  pražutinga? „ Pasirodžius paskutiniesiems-naujiems pranašams iš Naisių dvaro, jis įžvelgė labai didelę grėsmę Lietuvai. „Neduok Dieve, jei atsirastų šios pagoniškos sektos išpažįstančių fanatikų ir jų rėmėjų kritinė masė?... Ar į Lietuvą kartais negali ateiti  gūdūs pagonybės laikai su ivairiais neprognozuojamais kataklizmais... per naujus pagonybės pranašus, per įvairius draudimus, paklųstant vieno kryvio-kryvaičio užgaidom? Ar  tokią įsuvaizduojame Lietuvos ateitį?
      Šturmanas Geležėlė žvilgtelėjo į žiūrovus, ir jo akys susitiko su vieno, vidutinio amžiaus žmogaus  akimis... Tai buvo Jis... Kryvių kryvaitis naujos, iš Naisių  dvaro Romuvos, Romuks Karabasius. Jis neatlaikė skvarbaus šturmano Geležėlės žvilgsnio, -nuleido akis. ir nukreipė jas į objektą kurį labiausiai išmanė... į  pievelėje, vaikštinėjančias, apie pusšimtį, gargenančių  žąsų pulką. Šturmanas suprato, kad  jų likimas  jau nulemtas; Jos bus Velykoms  iškaptos ir išdalintos „parapijiečiam“s...
        - Šito negalima leisti;-tarė gumanoidė Sofiją... -Kur prasideda visuotiniai draudimai, atmetama prigimtinė tautinė kultūra, o primetama vieno, pagal Naisių modelį draudimų kultūra, Europėtiškai demokratijai, ateina galas.... Sofija pritilo, - jos gomuriu kažkas nuslinko... Ji  žvilgtelėjusi į šturmaną, - tarė:
                                          -Pakartokim... -Įpilk šlakelį, Šturmane...
        Po minutėlės, - atsigaivinę, - humanoidė Sofija tęsė:                                                     
    -Gerbiamieji... -Mielieji... - Prisiminkim  atkurtos Lietuvos pirmuosius nepriklausomybės metus, kai Lietuvos  miestų aikštėse, skveruose, skersgatviuose, dvelktelėjus, gaiviems,  laisvo mąstymo vėjams, -  prisidengę demokratijos skiečiu, pasirodė Nauji pranašai, -pavargusių Sielų ganytojai, pasinaudojus jaunų žmonių naiviu smalsumu, nauji, KGB paskirti pastoriai- „pranašai: „  ėmė skelbti apie „tikrą“ tikėjimą... Jie skelbė, kad tradicinis katalikų ir kitos konfesijos yra  netikros, - net pražūtingos, ir... kaip grybai po lietaus  ėmė steiktis įvairios kuopelės, dar neregėtos, negirdėtos Lietuvoje sektos, -vienos ne tokios agresyvios, -kaip Krišnos, -viskuo patenkinti, su naivia šypsena, išpažinėjai, Marmonai, Jehovo liūdytojai, -įkyriai atakuodami, per „Sargybos bokštus“siūlo savo paslaugas, - „Naujų Apaštolų“, „Tikėjimo žodžio“  bažnyčios. Jos,  klastingai įtraukdami, pavoingas jauniem žmonėms, nepaprastai  fanatiškai skelbdami deformotos Evangelijos Jėzaus vardu  įdėjas... -įdėjas, kuriuos  atmeta viską kas,  per du tūkstančius metų, per kančias išgyventa Lietuvoje... atmeta nusistovėjusias tradicines krikščioniško-katalikų tikėjimų normas.  Visos šios sektos yra importuotos į Lietuvą ir kitas nepriklausomas valstybes iš Rytų, iš sugriuvusios Kibeno Peno imperijos. Šios įdėjos,  per Vakarus,  pagal kropščiai KGB paruošta programą, per slaptus  agentus, ėmė kaip amalas plisti po Europą ir Pasaulį skirtingai keliais, - pagal poreikius...
  Lietuvoje pasirodę Nauji pranašai - Sielų ganytojai sukėlė  neregėtą suirutę tradicinėse katalikiškose šeimose, - tėvai, motinos  nebesusikalba su vaikais, broliai su broliais, seserys su seserimis. Daeita iki tokio apsurdo, kaip artimūju prakeikimu... Priežastys kilti konfliktams buvo įvairios; nusivilimas meilėje, nepripažintais jų talentais, ir daugybe  kitokių ego... Daugelį jų apėmęs pavydas, godulys ir puikybė, nepatenkinti dėl turto pasidalinimo, dėl grąžinamu protevių žemių. Tradicinės, šimtmečiais sugyvenusios Lietuvoje, įvairių tikėjimų bažnyčios tapo ignoruojamos ir po demokratijos priedanga, šios sektos, kaip pikžaisdės įsiskverbė giliai į Lietuvos kūną. Su šiom tendencijom bejiegė kovoti Valstybė, Bažnyčia, nes prieštarautų Briuselio biurokratų  nuleistom globolistų, europėtiškom  demokratijos normom. Pagal Sofijos ir Šturmano doktriną yra tik vienas teisingas kelias pakeisti situaciją, -stiprinti šeimuose tradicinį tikėjimą, paklydusius, -susigražinti į šeimas, juos mylieti ir globoti... mylėti vienas kitą,  mokyti savo vaikus teisingai pagal svo tautos tradicinį tikėjimą ir kultūrą, saugotis patiems ir saugoti  nuo visokio blogio savo vaikus ir atrimus, o naujas, atakuojančias sektas paprasčiausiai ignoruoti, - daryti taip, tarytum jų nėra, - praeis laikas, ir pajausim, kap mūsų protai nušvis nauja šviesa, - širdys atsigaus, -Siela nurims, -juodi debesys nuplauks... Ateis  Meilė, -Ji aplankys mus visus -ateis Ji į visų mūsų Namus, švęsim  Didžią  Prisikėlimo šventę ... Ant Štrijos kalno pasigirdo Baltų vargonų garsai, -Aleliūja... Pritariant, Vytauto ir Gražinutės vargonams, visi šventės dalyviai atsistojo ir vieningai užtraukė: -Aleliūūūūja... Aleliūūūūja...
    Ekrane  pradėjo snigti  Šv. Valentino širdelėmis... Gumanoidė Sofija pažvelgė į Šturmano Geležėlės akis, nusišypsuojo, - atsiklausė jo žygių partnėrės, globėjos ir patarėjos Baltosios gulbės leidimą: -Ar galiu?.... -Gerai, - atsakė ji... ir visi trys užtraukė, apie tai, kaip  mums visiems gera, -
                                                Kai ateeeina Meilė..... meilė, meilė, meilė....
2018-06-05 10:38
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 2 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2018-06-05 12:47
MacteAnimo
Muilo burbulas nusileido ant Naisių ir išmuilino gandrus. 2
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą