Rašyk
Eilės (78169)
Fantastika (2308)
Esė (1557)
Proza (10915)
Vaikams (2717)
Slam (78)
English (1198)
Po polsku (371)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 17 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Lašų formatas akims, ausims ir širdžiai vaidenasi nepakankamas kankinimo vandeniu ištroškusiai gerklei. Nepilstysim iš tuščio į kiaurą. Apžvelkime nepaprastąją padėtį paprasčiausiai iš šalies. Ne, ne valstybės mąsto, mūsų - būrelio. Kas liečia trukmę? Kur vyrui vienintelės pakanka, moteriai neužtenkama penkiolikos minučių srauto. Jaučiamas iššūkis? Telefoniniams sukčiams liepus palaukti sekundę, pats laikas nutraukti komunikacijos imitaciją. Neskubėkime, iš lėto pilsime tūrinį į tave, mano pasikaustęs skaitytoja. Kada sustoti? Ant ribos tarp būties ir nebūties? Kur pasipriešinimas kančiai ir aktyvaus vengimo pastangos užleidžia vietą nuolankiam ir paklusniam pasyvumui. Be abejonės! Nesumyžk. Kur tikimasi nuves šis klastingas monologo pavidalo klausimynas? Prie atsakymų, dialogo, kryžminių klausimų į klausimus, supratimo, susitaikymo, harmonijos.. Bendradarbiaujam? Taip - vienareikšmiškas? Kol dar ne, tęsiam. Idealiai tinkamas vanduo iš čiaupo. Tuo pačiu būtų pageidavimas šių vandenų pilstymo tarpuose aptikti išgrynintus naujoms pradžioms, tinkamus, be vargo įsimintinus minčių lašus. Žodis tau.
2018-03-10 17:36
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 6 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2018-07-07 22:16
Nuar
O kur čia fantastika? Čia tik monologas. Beje, neįdomus.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2018-03-26 17:15
Aurimaz
Yra toks personažas vieno visiems žinomo rašykų fantasto kūrinyje - "Deivė Nesąmonė". Kai ji išsižiodavo, skaitytojui būdavo linksma. Tai šis tekstas labai panašus į tai, ką Deivė Nesąmonė pasakytų, jeigu jai leistume laisvai kalbėti. Bėda tik, kad juokas neima...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2018-03-10 18:49
RhouLand
gyvenimo išmintis „skersas kelias - trumpiausias“
arba „prilaikyk čiaupą, kad nelašėtų, nes lašas po lašo ir..“
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą