Rašyk
Eilės (78095)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 17 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Kartais galiu pamatyti save.
Kaip ir kasryt einu dar saulės neapšviestu taku. Tolumoje matosi siluetai, bėgančiam mano žvilgsniui regis tai žmonės. Tačiau ryto migla apgaulinga. Tai tik vėjo glostomi medžiai. Surandu patogų prieglobstį po plačiąja liepa ir mėgaujuos žiedų skleidžiamu kvapu. Dabar jis toks tikras.. Ryto rasa bėgioja mano basomis pėdomis.
Man prieš akis išdygo burbulas. Akys dar nenori matyti ryškių spalvų, tačiau šis atklydėlis nepaliauja suktis ir meta atšvaitus man ant veido. Akimirką suklusau. Jame paliko rytiniai giesmininkai. Įsiviešpatavo rimtis. Net ausyse tyla pasirodė per tiršta. Stebiu burbulą. Mėlynas atšvaitas sublizgo tarsi dangus, toks, kurį plika akis bejėgė pamatyti. Rytinis dangus vis dar pilkas. Blykstelėjo saulė. Jai dar per anksti! Šviesa sukasi aplink ir veržiasi laisvėn, tačiau ją laiko plonas, raibuliuojantis šydas. Burbulas plaukia vis artyn ir nepaliauja suktis. Nebespėju vesti akių ir pradedu suktis pats. Esu lengvas paukštis, skrajojantis mėlynoje platybėje, esu šaltas vėjas, stingdantis kątik nubudusią obelaitę, esu vanduo, tekantis šalia stovinčios stirnos gerklėje, esu oras, liečiantis savo paties šešėlį. Esu žmogus, sėdintis rytinėje liepos paunksnėje.
Staiga giesmė prasiveržė iš burbulo gniaužtų, jo purslai tiško man ant akių. Išgirdau žmonių, skubančių numarinti laiką, žingsnius. Pakilau. Na, tikrasis žmogau, pasimatysime rytoj. Toje pačioje vietoje. Tuo pačiu metu. Žolėje pasiliko raibuliuojantys tikro žmogaus atspaudai..
2018-02-12 17:19
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 0
 
Blogas komentaras Rodyti?
2018-02-12 20:30
Nuar
Gražiai parašyta, tačiau gebantį rašyti apibūdina ne trumpi tekstai, o galėjimas jungti vaizdinius į visumą.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą