Rašyk
Eilės (78169)
Fantastika (2308)
Esė (1557)
Proza (10915)
Vaikams (2717)
Slam (78)
English (1198)
Po polsku (371)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 4 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Konkursinis darbas

Toli toli... senai senai... už jūrų marių... v deviatom carstvė... tridisiatom gasudarstvė.. pažiurėjus į mažą gaublį, kažkur tarp Mozambiko ir Laplandijos gyveno draugiška tauta .. gastrabaiteiriai kulverstukai (p. s. nemaišyti su hobitais) ir šuleriai teletabiai . Susiklosčius gerom ekonominėm, politinėm ir oro saygom jie dauginosi kaip utėlės .  Gyveno jie pasiturinčiai ir laimingai. Labai jie mėgo stayt, todėl daugelis studijavo architekturą ir dizainą . Visi triusė po prakaito, teletabiai statė kabakus ir karčemas, o o entuiziastingi gastrabaiteiriai kulverstukai steigė reabilitacijos centrus kur gydėsi nuo alkoholizmo ir teletabiai. Po darbo dienos jie labai mėgo tanculkas ir vakaruškes. Vakarais kai pradėdavo temt vieni kulverstukai ir teletabiai mėgo sėdėt prie Nemuno upės žiurėdami į Kaliningrado pusę ir stebėt nelegalių krovinių gabenimą, bei linksmas drakas bei pėrėstrėlkes tarp kontabantininkų ir muitinės darbuotojų .  Kiti kulverstukai su teletabiais dengdavo stalus ir ruošdavosi puotai, kiekvienas bandė įnešt savą indelį . Tuo tarpu kiti kulverstukai bėgo į banką inešt finansinį indelį, nes tuo metu svyravo geras valiutos ir palūkanų kursas bei santykis . Sugryžę  iš banko prisijungdavo  prie puotaujančių ir lėbaujančių tautiečių . Prisėde pirma apsižvalgo... dešinėje stalo pusėj sėdėjo du ramus kačiukai, kurie taikiai murkė bei maukė bokalais vietinį alų. Po kaire puse sėdėjo pasipudravusi ir nemažai špakliaus užsidėjusi neaiškaus amžiaus katytė su buteliu rankoje.  Sprendžiant iš butelio pavadinimo bei gėrimo turinio  bei katytės skarmalų buvo galima suprast, kad katytė su kilmės dokumentais. Žiogui pradėjus griežt smuiku ir ežiukui mušant šaukštu į kiaurą puodą visi linksmai užtraukė... „ šalia kelio karčema... šalia kelio karčema .. ten gyveno šimkorka.. „ . Ir prasidėjo linksmybės, puotų stalas tiesiog lužo nuo maisto ir begalybės alkoholio kiekiaus . Vynas, alus ir vodka tekėjo lyg upe.. truko tik konjako, nes anam karališkam gėrimui buvo uždėtas embargas. Kalti buvo teletabiai, nes parsigabendavo daug nelegalių gėrimų ir tuo pačiu žlugdydami sažiningų kulverstukų samgončikų biznį . Po šios dainos vienas apsiseilėjęs teletabis užlipo ant stalo ir tripdamas dešine koja netyčia užkliuvesuž lėkštės su balta mišraine tuo pačiu aptaškydamas žiogą ir ežiuką bei esančius  šalia užtraukė „ skrydo teletabis per žalia girele... atmušė sparnelius į sausą eglelę.. „. Neilgai truko teletabio solinė karjera, greitai jis buvo numestas nuo stalo, užvirė trumpos, bet aršios gaidžių muštynės . Po trumpų muštynių persvara igijo kačiukai, nes apsileilėjes teletabis buvo mažulėle pavarges ir tada kačiukai užtraukė pergalės himną „ du gaideliai .. du gaideliai  teletabius kulė... teletabiai teletabiai  patys pasisiulė.. „ . Pagaves ritmą žiogas dar labiau pradėjo čirškint sava skripką . Ežiukas jau nepajėgė pataikyt šaukštu į puodą ir apsikabines stalo koją susirietes  patenkintas snuduriavo . Puotos viršunė tapo prasidėjus gėrimo rungčiai. Prieš teletabius buvo mesti ištvermingiausi kulverstukai, kurie ne pirmą kartą viešėjo reabilitacijos centruose ir tuom buvo pasižymėję. Abiejų pusių palaikymo komandos garsiai palaikė savas puses . Teletabiai dainavo „ jurgeli meistreli mokyk savo vaikus .. „, iš kulverstukų pusės buvo girdėt kovos šuksniai „ pei do dna.. pei do dna... „. Pirmos vietos nugalėtojas buvo gausiai apdovanotas ir skubiai reanimuotas į vieną iš reabilitacijos centrų . Po gėrimo rungties buvo surengtas šventinis eilėraščių bei blevyzgų vakarėlis . Ir ilgai ilgai vidury nakties, mėnulio apšviestoj girioj buvo girdima muzika ir dainų nuotrupos, kaip antai „.. pabučiuok į lupytes  ir žiurėk į akutes.. „, o po to dar ilgai ilgai  dar girdėjosi girioj iki pat paryčių muštynių ir keiksmų lavina. O tuo metu tarp tarp dzirgų galvų, bulbašų bei šlėktų šalių stovėjo vydurį prabangus poilsio namai - Pravieniškės. Ten už smulkius nusižengimus bei nedidelius nukrypimus sėdėjo nekalti teletabiai. Tarp jų buvo net pasaulinio masto veikėjai, kaip antai  Enšteinas ir Alzgeimeris (p. s. .. bausmės atlikimo straipsnių nepamenu, bet laisvės atėmimo laikas buvo gana ispudingas). Abu buvo labai pasišvietę, dienom jie draugaudavo su knyga .. (p. s. naktim su dešine ranka). .. Laukyt tęsinio....

2018-02-08 11:10
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 1 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2018-03-01 15:31
Aurimaz
Už skyrybos ženklų gausą - penki. Už visa kita - po kuolą. Tinka?
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2018-02-08 20:40
Nuar
Tarp parodijos ir apsirūkimo.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą