Rašyk
Eilės (78158)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 12 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







- Mama, aš užmezgiau romaną…

Jis išvaizdus ir patrauklus. Sakyčiau labai paslaptingas ir beprotiškai žavingas, neapsisprendžiu, - labiau išmintingas ar aistringas, bet jo stipriausios savybės tikrai slypi paprastume ir nenuspėjamume. Jis tau patiktų.

Žinok, jis visuomet buvo šalia, tačiau aš jo nepastebėjau, gal kartais sutikti jo net nenorėjau, nes, kaip visada, beprotiškai skubėjau.

Likimas mus dažnai suvesdavo, nors mes tik prasilenkdavom. Jis man buvo, rodos, nepasiekiama svajonė, o aš jam - viena, iš pralenkiamų, eilinių žmonių.
Kai kartą susimušėme su kuo kaktomuša, (pameni?) aš pykau ant jo, nes man be galo skaudėjo, aš kaltinau jį, o jis nesigynė, tiesiog nuolankiai tylėjo.

Manau, kad tada jis pirmą kartą ir patraukė mano dėmesį, turbūt tada, aš sau galiausiai pripažinau, kad noriu jo. Norėjau jausti tą pasigėrėjimą, kurį jau taip seniai įsivaizdavau.

Leidau sau į tai įsivelti… Nebežinau ar dar kada norėčiau likti be jo.

Mes užtrukome, - daugiau nei du metus. Atleisk… anksčiau nesidalinau, nebuvau tikra ar esu jo verta.

Aš sutikdavau jį vis dažniau ir dažniau.
Kartais matydavau jo žavesį vakarėjančiame mieste, o kartais nubusdavau dar nakties tyloje, bet vis dažniau ir dažniau jausdavau jį šalia.
Noriu jį matyti kiekvieną akimirką (kalbu apie jo grožį), noriu liesti, jį uosti, ragauti ir be paliovos girdėti.

Būsiu su tavimi atvira, man gera jausti jo ranką ant savo liemens, kai intymiai tyrinėjame šio vakaro tylą, kartais aš įsikimbu į jo parankę, kai mes jaukiai vaikštinėjame miško tankmėje, bet kartais jis valiūkiškai ir visiškai netikėtai, stumteli mane, ir man nelieka nieko kito, tik atsigręžti ir paklausti: “Už ką!? ”
Jis niekuomet neatsako, tik leidžia sau pačiai susiprasti ir dalykus atrasti.

Jis nebyliai man kartoja, kad turiu juo besąlygiškai tikėti, pasitikėti ir atsiduoti. Taip, atsiduoti!!! Visai tai “AISTRAI”!!

Bijau, kad gali nebebūti kelio atgal! Bijau pasimesti jo gilumoje. Ar tai... apskritai... įmanoma? Juk matai, kad man gera, bet ar galiu sau leisti jaustį tokį besaikį pasigėrėjimą JUO!!

- Na... rodos, jis - rimtas vyrukas… sakyčiau, su polėkiu. Norisi tikėti, kad vertas tavęs... Koks sakei jo vardas?

- Mama, niekuomet nesakau… Rodos, aš užmezgiau romaną su Gyvenimu.
2018-01-07 10:21
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 3 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2018-01-08 15:21
Lengvai
Mielas ir lengvas tekstukas, jau ne kartą skaitytas ir turbūt kažkada rašytas, šypt.

Apskritai, proza to nepavadinčiau, labiau tiktų į šiukšlių dėžę, o dar labiau - į DNR.

2 iš mano pusės
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2018-01-07 17:06
Šnekorius
Visas tekstas kiek naivokas, bet paskutinis sakinys karūnuoja pastangas. ŠĮ kartą (žinau, kad pervertinu) duosiu 4 balus.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2018-01-07 10:48
ČakoPelėda
Prisipažinsiu, kai skaičiau, net dūmai iš ausų rūko, kaip biesinausi – na kas per banalybė, galvojau sau :-))

Bet gerai išdūrei – užskaitau :D Tik mąstau, gal jau pradžioj reikėjo kokios razinos, kažko, kas užkabintų ir priverstų suklusti?
Šiuo atveju gerai, kad kūrinukas toks trumpas.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2018-01-07 10:40
kelinci
Gražus sklandus tekstas. Mintis (pasakoti kaip apie vyrą turint omeny abstrakciją) turbūt nenauja, bet nuspalvinta intymumu, tad skaitosi smagiai. Tik šiek tiek pusiausvyros stinga pasakojant apie JĮ kaip apie vyrą ir kaip apie abstrakciją. Gal patraukus kai kuriuos perlenkimus, pvz., noriu liesti, jį uosti, ragauti ir be paliovos girdėti, galima būtų ilgiau išlaikyti spėjimo kas jis intrigą. Yra ir perlenkimų į kitą pusę, pvz., man gera jausti jo ranką ant savo liemens (gal geriau pečių?).
Ir dar siūlyčiau ištrinti mamos kalbos pastraipą - naiviai atrodo: skaitytojas seniai supranta, kad kalbama ne apie vyrą, o mama naivuolė mąsto tik apie žentą...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą