Rašyk
Eilės (78096)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 22 (2)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Aš - spinduliuoju gera nuotaika. Visai įdomu. Tik va - yra viena bėda: žmonės dažniausiai to nepastebi arba neteisingai supranta. Tada dažniausiai skauda.
  Kartą norėjau paglostyti tokį gražų, geltoną šuniuką. Jo akytės buvo tokios gražios. Net gražesnės už sagas mamytės suknelėj. Aš jam pasakiau, kad jis labai gražus.
  Jis sulojo. Turbūt klausia ar sakau tiesą. Taip tu tikrai gražus. Galiu prisiekti. Ar galiu tave paglostyti? Šuniukas tylėjo.
  Aš priėjau dar arčiau jo ir ištiesiau ranką link jo blizgančio kailio. Jis iššiepė savo burną ir įkando. Man skaudėjo. O mamytė paskui labai barė, kam lindau prie kažkokio šunpalaikio. Ir dar sakė niekada taip nebedaryti, nes ji labai išsigando. Bet aš nenorėjau tavęs gąsdinti, norėjau tik paglostyti šunelį. Jis toks gražus.
  Ji liepė man nebesiginčyti ir eiti į savo kambarį. Ir kad buvau šiandien toks negeras, negalėsiu šiandien žiūrėti televizoriaus.
  Bet aš nepykstu. Mamytė juk negalėjo žinoti, kad aš su šuniuku paprasčiausiai nesusikalbėjau.
  Su geltonu šuniuku juk kalbėjau žmonių kalba, o jis, tikriausiai, jos nemoka, kaip ir aš nemoku jo kalbos. O jeigu jis mokėtų žmonių kalbą, tai ja ir kalbėtų.
  Gaila, kad šuniukai nesupranta žmonių kalbos. Dėl to man truputį ne taip linksma.
  O savo kambaryje aš turiu žaislinį geltoną šuniuką, labai panašų į tą, kurį sutikau kieme, tik jo kailis ne toks gražus. Bet man vis tiek būna labai linksma su juo žaisti.
2004-01-13 01:33
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 17 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2004-10-08 20:03
fryla
nope
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-01-23 12:15
Idilija
Visada sakau kad isvaizda - tik virselis. Zmones is tikruju kandziojasi tik tada mus baudzia ne mama, o per maza patirtis...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-01-21 15:12
Guliaška
Nematau čia nieko vaikiško. Tiesiog smboliais išreikštas suaugusių žmonių susvetimėjimas.
Jau pirmasis sakinys aiškiai parodo, jog kalba suaugęs žmogus.
Kažkuo panašu į Škėmą. Mintis gili, tačiau labai painiai išreikšta.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-01-18 16:35
krokodilo_pluksnose
vaikiskai.zavu.
(as.taip.pat.turiu.geltona.zaislini.suniuka. =))
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-01-13 09:58
INRI
jaukus... ////
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-01-13 08:05
olo
olo
:)

o. bent vienas siandien smagus :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-01-13 04:16
Chiquitita
;)oj,toks vaikiskai mielas:) nezinau kodel,bet mintyse nuskambejo tokia vaikska,dar kiek svebeldziuojanti ir smagi kalbele!;)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą