Rašyk
Eilės (78093)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 18 (4)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







...                                                Lietuvėli, kareivėli,  
                                                        Už teisybę tu kovok,
                                                      Skleisk Pasauliui tyrą meilę
                                                      Savo jausmo neišduok.
2017 metų pratybos „Zapad“ nebuvo išskrtinės nuo rengiamu manevru per visą pokarinį laikotarpį. Visada Rytų kaimynas jieškodavo  priešų, jei nerasdavo sugalvodavo. Sovietijos klestėjimo laikotarpyje jos buvo rengiamos reguleriai, - dingstimi, kad juos puola. Visoje imperijoje, nuo vaiko gimimo, atėjus į mokyklą,  buvo ruošiami kareiviai, ir į galveles buvo pastoviai kalama „ Voin, budy bditėlėn, vrag nedremlėt“/Kary. buk budrus, priešas už vatų, -nesnaudžia/. Nuo tų laikų niekas nepasikeitė. Pasikeitė tik imperijos pavadinimas ir kiti generolai vadovauja manevrams, tęsdami Georgijaus Konstantinovičiaus Žukovo tradicijas. Praėjo nemažai laiko nuo 1954 metų rudenio, kai per pratybas pietvakarių Uralo stepėse, pirmą kartą per pratybas buvo panauduotas brandolnis ginklas.  Maršalas Žukovo įsakymų, išvakarėse  visiems kariškiams nuskuto galvas-apsauga nuo radiacijos, bet Konstantinovičius nebuvo labai patenkintas rezultatu, todėl įkalbėjo Generalnį sekretorų Nikitą Cruščiovą  po poros metų-1956 metais pakartoti pratybas Kazachstane, Semepalatincko poligone, su galngeniu užtaisu. Maršalas Konstantinas nenurimo ir po šių pratybų. -  įkalbėjo Generalinį Nikitą Chruščiovą panaudoti dar galingesnį užtaisą. Visais trim atvėjais priežastys budavo pateisinamos. Karo istorikas, maršalas  Volkogonovas pirmąjį bandymą prie Uralo pateisino tuo, kad Pavolgyje bręsta didelis vokečių belaisvių ir po kelių praeito šimtmečio  nepavykusių sukilimų išvarytų į katorgas lenkų ir lietuvių palikuonys, - esmoju laikotarpiu vadinami fašistais. Antruoju atveju, Semipalatinsko poligone, galima buvo suprasti, -dėl Sibiro žemiu Manžiūrijoje, prie Amūro, pradėjo pyktis su Mao Dzedūnų, dėl jo bičiulio Džiugašvilio- Stalino pažeminimo. Trečiuoju atvėjų, Naujojoje žemėje, nuotykis su „Kuzkino mama“ taip pat buvo pateisinta Kanados, Aliaskos ir Grenlandijos eskimu grėsme etniniams Sibiro tundrų tautinėms mažumoms. Kas gi geriau pasirūpins jei ne ištikima leninėčių-stalinėčių gauja iš Kremliaus. Kaip tarė-taip padarė, ir 1961 metais Naujojoje žemėje išbandė visų bombų bomba, vandeline bombą“Kuzkino mamą“. Neblogai tada driogstelėjo, - banga nusirito per visą šiaurinį žemės rutulį iki Grenlandijos pakraščių. Nikita buvo labai patenkintas ir pradėjo rimtai ruoštis Trečiąjam Pasaulniam karui, bet neišdegė, -žemės ūkio kėlimo dingstimi  broliškoje Kuboje, vietoje trašų nugabeno  branduolnes galvutes ir raketas, bet, varge tu mano, vietoje tolimo veikimo balistinių raketų nuplūkdė taktines, trumpo nuotolio raketas, Majamį Floridoje nepasieksi, o ką kalbėti apie Niujorką, Vašingtoną, Čikagą, Los Anželą ar Sn Franciską. Prezidentas Džonas Kenedis-Jonas Kniedžius, aplink Kubos salą paskelbė karantiną ir Nikitos Chruščiovo -Miko Kruščinsko laivai pagal visas karantino taisykles turėjo būti apžiūrėti. Nikita Chruščiovas aišku negalėjo šito leisti ir davė įsakymą laivams apsisukti ir grįžti į tėvynę, -į sovietiją. Keisi buvo laikai, bėgo metai, Sovetijos neliko, bet liko paranojos apimti, šito apsurdiško laiko, pavedeldo sargai. Po 1991 metų rugpjūčio perversmo, žlugus imperijai ir papūtus demokratijos vėjams, Rusijoje atsirdo spindulėlis vilties ramybei, bet neilgam. Pirmasis 1990-91 metų Čečenijos karas parodė, kad čia tik iliuzijos. Pasibaigiančio antrojo tūkstantmečio  išvakarėse nušvito Kremliaus bokštai. Ekrane pasirodė Prezidentas Vladimiras Putinas su karšta Naujametine kalba. Baigęs  sveikinimo kalbą: -Zdrastutė tovarišči, -nušvito ekranas su krištoline žvaigžde ir Rusijos vėliavoje išsidraikiusiu dvigalviu ereliu virš Kremliaus. Pimą kartą nuaidėjo  naujai patvirtintas ir sugrąžintas svarbiausias Rusijos imperijos simbolis, himnas. Kad būtų visiems aišku, Šiaurės ašigalyje išgręžė gręžinį ir virš bokšto iškabino trispalvę paklodę su dvigalvio slibino emblema, kuris perspėjo'“Eto vsio naše“/  Čia viskas mūsų/.
                                                       
                                                    Kol su Lietuva gyvensim širdyje,
                                                    Tikrą laimę jaus visa darni tauta.
                                                      Su visais susikalbėsim paprastai,
                                                      Nes visų klausyt mokėsi pagarbiai.
2017-09-28 11:33
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 0
 
Blogas komentaras Rodyti?
2017-10-25 20:50
iki
iki
Tikras blūdijimas.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą