Rašyk
Eilės (78096)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 3 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Kaip Ožys, Ežys, Vėžys, Vėžlys ir Vėplys ėjo į mokyklą

  Miškas nusprendė atidaryti savo mokyklą. Iš tiesų tai jau buvo seniai pribrendęs reikalas. Miško gyventojų daugėjo, nes gimdavo vis daugiau žvėrelių, išsirisdavo paukštelių ir atsirasdavo vandens gyventojų, gyvenusių per mišką tekančioje upėje, vaikelių. Jie augo ir jau sunku buvo visus siųsti mokytis į Miesto mokyklą. Todėl ir buvo pastatyta Miško mokykla.
  Ir štai jau Rugsėjo pirmoji. Iškilmingas mokyklos atidarymas, sveikinimo kalbos, būsimi mokiniai teikia gėlių savo būsimoms mokytojoms, kitiems asmenims. Atrodo, jokių problemų. Na, betgi palaukime.
  Štai, rugsėjo vidurys. Pažiūrėkime, kaip sekasi mokytis pradinukams. Į pradinukų klasę renkasi mokiniai. Štai ir skambutis.
-   Labas rytas! – sveikina mokinius Pelėda. Tie nenoriai atsistoja ir pasisveikina.
  Prasideda pamoka. Visi vaikai kaip vaikai, betgi ne visi...
-   Na, parašyk gražiai raidę o, - liepia mokytoja Ožiukui.
-   Nenoriu! - stato priešais ragus mažasis Ožys.
-   O tu, Ežiuk, jau suskaičiavai, kiek bus du ir du?
-   Ki ki ki... Ne! Neskaičiuosiu! – šiaušia spyglius Ežys.
-   O tu, Vėžiuk, ar jau nupiešei medį?
-   Ne! – traukiasi atbulas Vėžys ir tik žnyplėmis čekšt!, čekšt! karpo piešiamąjį popierių.
-   Na, o tu, Vėžliuk, kelintą užduotį darai?
-   Pirmą, - po minutės atsako kažkuo kitu užsiėmęs Vėžlio vaikas.
-   Betgi kiti jau baigia ketvirtą! Paskubėk! – ragina Pelėda ir toliau klausia:
-   O tu, Vėpliuk, ar jau perskaitei kūrinuką?
-   Nie... che... – išsiviepia tas.
-   Na, kiek raidžių o parašei, Ožiuk? – vėl švelniai kreipiasi mokytoja.
-   Aš nerašysiu! – atkerta tas ir sviedžia parkerį per visą klasę.
-   Ramiau, ramiau! – ramina jį mokytoja ir eina prie kito vaiko.
-   Varge, vaikeli, du ir du bus keturi! – žiūri mokytoja į Ežiuko sąsiuvinį ir stebisi. – Pataisyk!
-   Ki ki ki... Netaisysiu! – atšauna tas ir susiriečia į kamuoliuką.
-   Vaike, ką darai! – nusigąsta Pelėda, bet kažką pedagogiško prisiminus eina prie kito mokinio.
-   Ką čia nupiešei? – klausia ji Vėžiuko, kuriam buvo davusi naują lapą.
-   Pati piešk! – sušunka tas ir sviedžia flomasterių saują mokytojai į veidą. Mokytoja sustingsta iš nuostabos ir siaubo. Dabar ji žvelgia į Vėžliuką ir mato, kad jis kažką valgo.
-   Negalima pamokos metu valgyti! – sudraudžia ji Vėžliuką.
  Tas pasižiūri ir lenda po stalu, dar kietai užsivožia kiautu.
-   O tu, Vėpliuk, ką padarei?
-   Vėžliukas – prietranka! – ūmai paskelbia tas.
Mokytoja nebežino ką daryti. Ji jauna, nepatyrusi, o čia tokie mokiniai!
-   Na, ar išsprendei uždavinuką? – kreipiasi ji į Ežiuką, o tas tik sukikena: - Ki ki ki... ir vėl riečiasi į kamuolį.
  O tuo tarpu Ožiukas susideda daiktus į kuprinę, užsimeta ją ant nugaros ir eina link durų. Čia jam priešais išdygsta mokytoja ir stveria už rankos.
-   Kur eini! Negalima!
-   Nooooriu namoooo! – subliūva tas ir apsisukęs puola prie atviro lango, peršoka į lauką ir pabėga.
  Tai tokie mokiniai rugsėjo mėnesį, tokie ir gegužės pabaigoje. Tiesa, mokytojai pasisekė juos kiek sutramdyti, sudrausminti, bet jie vis tiek mėgsta elgtis kaip įpratę nuo mažens: Ožiukas bliauti ir statyti ragus, Ežiukas – kikenti ir riestis į kamuoliuką, Vėžiukas – viską daryti atbulai ir gadinti, Vėžliukas – slėptis po stalu ir viską tyčia daryti labai lėtai, o Vėpliukas – vaipytis ir pravardžiuoti draugus, netgi stumdytis! Ką padarysi, jie gyvūnėliai ir kitaip nesielgs. Bet ir žmonių vaikai panašiai daro. Ar ne taip, mielas vaike?
2017-03-31 09:28
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 3 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2017-03-31 23:52
pasalietis
Man pasirodė įdomu ne ta plika didaktika, bet "ožys ežys ir vėžys," tą chebrą aš irgi dažnai pastebėjęs savo liguistoje vaizduotėje.
Ką iš to radau: visi Yra durūs (duriantys) raide Y.  VėplYs. ŽnYplės. Yla. Mama mala, kai tėtė įkala.
Įvertinkite komentarą:
Geras (2) Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą