Rašyk
Eilės (78174)
Fantastika (2307)
Esė (1555)
Proza (10913)
Vaikams (2717)
Slam (74)
English (1198)
Po polsku (371)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 35 (3)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







MINKLĖS VAIKAMS

PIRMADIENIS
Prieš pusmetį su vyru viešėjom pas jo brolį... Paryžiuje. Gyvenom apie mėnesį.
Istrigo vienas patiekalas. Anties kepenų paštetas su mažyliukais blyneliais. Paprasta. Patiko. Dabar tai pri...
Sėdžiu namuke, netoli jūros. Viena. Katik valgiau mielinius blynus su virtu pusrytiniu vištienos paštetu. (2-rūšis; Tinka vartoti iki 08-09-04; Kaina už kg. 9, 65; AB Kaišiadorių paukštynas.)
Nesenai atsikraustėm į šitą namą. Prieš 3 dienas. Kai įėjau į kambaris vos nesuvimdė senienų ir rūkalų kvapas.
Sėdžiu prie apvalaus stalo. Prišais sąsiuvinį lėkštė su kriaušėmis. Mažos, muselės, pabaidytos, nuskrenda prie puoduko su sultimis. Šalia mėtosi du griauštukai. Radijas transliuoja 4-Rachmaninovo koncertą.
Už lango apleistas sodas. Už gyvatvorės matosi saulės spinduliuose paskendęs  takas. Žvyras. Skalda. Dulkės.
O aš išsiplikinusi sėdžiu ir rašau. Keistai jaučiuosi “šioje akimirkoje”.
Reikia nudažyti seną spintelę pinoteksu. Paskui paruošti pietus ir nunešti vyrui į ligoninę.
Keistas paštetas. Truputėli kartokas.
Kaip saulutė...
Pilkas diskas aukso krašteliais.
R. koncertas baigėsi.


ANTRADIENIS
Mintys suaižiojusios.
Stikliniai karoliai ir ju žaidimas.
Šiandien saulė kaitri.
Rugsėjis šiltesnis nei liepa.
Atremiu žandą į stiklą.
Jei kas išdauštu man šią sieną, žengčiau į ją.
Užgrūdintas stiklas pavirsta šešiakampėm šukėm.
Jos būtu panašios į mano mintis.
Gal.
Dabar.


ŠEŠTADIENIS
Esu jaunas vyras. (30-metų.) Jaučiuosi kaip nukaršęs senolis. Sėdžiu, sudribęs, raudoname suole. Gal tai ką nors reiškia? Tegul aiškinasi...
Laukiu sesers. Jau  4, 5 metų jos nemačiau. Turi atvažiuti (11-57h.), trakiniu Vilnius- Klaipėda.
Akys “išvis” nusilpo. Ačkarikas su keturgubais stiklais. Taip atsitinka visiems, kas pasineria į tiksliusius mokslus, pamiršęs širdį.
O “šerdisss”! “Sopa”. Kažkokio, nepažystamo man,  sentimentalumo banga verčia kalbėti. Vėliau gal kitaip bus. Vakar, naktį, sesuo atvyko lėktuvu iš Liono į Vilnių.
Sėdo į lėtą traukinuką (keturių mulų traukiamą).
... Ji visad sakydavo, kad sulaukus  18m. pabėgs į Prancuziją. 
Taip ir nutiko.
Tėvai nupirko 12 klasių atestatą. Ji išvažiavo į  V. U. stojamuosius... Ten įšėjo į trasą ir iškeliavo. Užstrigo (apsistojo) Lione. Pas kažkokį 40m. vyrą. “Ans” paliko šeimą su 2-vaikais. Taip ir gyveno.
Iki traukinio atvykimo liko 10 min.
Tiesa, ji parsiveža 2, 5 metų kūdikį. Tiksliau vaiką. Berniuką. Nojus. Toks jo vardas.
... Tėvai vis dar meluoja kaimynams, kad “Ritka” mokosi Vilniuj. Aš taip pat meluoju, išsišiepęs. Užkietėjęs niekšas esu, kaip ir tėveliai. Dėl mūsu ji...
Atvažiuoja. Dirbtinė šypsena. Matosi inkliūzas?!


TREČIADIENIS SEKMADIENIS
Geltonas. Pamiršto vaiko kritimas
Praleidau pietus. Nežinau kas tai
Moteris padavė obuolį. Bet skamba dailiai
Kažkas vyksta. Pakyla plikė
Bilda bėgiai. Tai senas ir jaunas
Vaikutis miega. Mėnulis
Užrakintas kupė. Aš tarsi tūkstančius
Moteris apnuoginusi krūtį miega. Metų- nematęs, negėręs
Taip pat. Lesu šaltas uogas
Renku pakelės kakmenukus
Ir  sulendu
Į tavo raštus, ritmą, likimą,
Į pamirštą atsiminimą.
2016-11-19 18:13
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 0
 
Blogas komentaras Rodyti?
2016-11-20 00:13
pasalietis
Chujova lyrcherui, bet pernelyg suvaidybinių elementų, padrika. Nėra  kablio, o galėtų. 
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą