Rašyk
Eilės (78076)
Fantastika (2303)
Esė (1552)
Proza (10905)
Vaikams (2710)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 21 (2)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Rugpjūtis
                                                      Mano kambarys
                                                    23 d., pirmadienis
11. 00          Mane prikėlė triukšmas, kuri sukėlė mano mažoji sesutė Selena, jei tik 4 metai. Ji garsiai šaukė: „ Garfildas kakaja! ”.  Pasiimkite mane iš čia! Net miegot neleidžia ramiai. Garfildas mano katinas, jis atklydo, kai buvo mažiukas spėju kokių 4 mėnesių ir yra ryžas. Vargšė ji.  Pasiėmiau ją ant rankų, o ji sako: “Paleisk mane”. Nu ką jau padarysi?
11. 40          Taip gera nusipraust. Mėšlas! Už lango lyja. Susitariau su Sonia susitikt. Teks viską atšaukt niekur neisiu kol nenustos lyt.  Ai be to Sonia yra mano geriausia draugė, dar nuo vaikystės, ji truputi keista.
12. 35          Paskambino Sonia.
-  Tai einam į miestą?
-  Juk už lango lyja, -atsakiau.
-  Nu ir kas? Tuoj nustos.
  Visados optimistė.
  Ką jei atsakyt? Nenoriu, kad makiažas išsivalytų lietuje.
-  Nu gerai, - atsakiau. – Bet keičiam laiką.
-  15 valanda tiks?
-  Ok. Susitiksim prie gėlių krautuvės.
  Ir jinai padėjo ragelį. Primušiu ją. Niekas nepadeda man ragelio. Ai dzin, jei galiu atleist.
15. 00        Tai nuostabi diena. Tuo metu kai susitikome nustojo lyti ir pradėjo šviesti saulutė. Nuėjome į KFC  pavalgėme mėsos. Visą laiką šnekėjome apie bernus ir mokyklą. Kaip aš nenoriu mokytis. Po to varėm į kiną, žiūrėjome „ Zoologijos sodo prižiūrėtojas“, koks mielas ir juokingas filmas. Po filmo į parką.  Eidamos kalbėjome itališkai. Nežinau kodėl, bet visi sako, kad aš biški panaši į italę. Melagiai! Bet vienas dalykas man keistas aš moku italų kalba geriau, gal dėlto, kad mano senelė gerai ją kerta ir jinai mane mokino, nors mama priekaištavo . Nežinau.
            Galiausiai sugalvojau prieit prie einančios merginos, kuri tikriausiai laukė savo kavalieriaus.
-  Ciao, ho bisogno di aiuto (sveika, man reikia pagalbos).
- Atsiprašau, bet aš nieko nesuprantu.
- La mia ragazza fuggito dal manicomio (mano draugė pabėgo iš beprotnamio).
      Jinai pradėjo trauktis. Galiausiai pabėgo. Kodėl žmonės bijo man padėt? A jie nesupranta itališkai. Visa laika einant link Costa Cafe juokėmės.
-  Ar matei, kaip ji slinko toliau nuo tavęs?
- Aš tą jutau, - atsakiau.
- Tu moki iš viso 3 kalbas.
- Pavydi?
- Ne. Nors truputį.
- Taigi ir tu moki, kaip ir aš.
- Bet tu tiesiog kerti, - sukando dantis.
    Daugiau nieko nesakiau. Po kavinės grįžom namo.
20. 55        Mama įsiuto, kai pamatė Selena prausiant šunį, jos kvepalais. Vargšas šuo.  Dabar kvepės. Iš kur šuo? Mes turim ne tik katiną vardu Garfildas, bet ir šunį valų springerspanielis vardu Vaflė. Ji tokį vardą turi, nes labai mėgsta vaflius.
- Palikau tave viena 5 minutes, o jau spėjai prisidirbti, - rėkė mama ant mano sesutės.
  Man pasidarė labai juokinga ir pradėjau juoktis.
21. 46          Mama sugalvojo man bausme, liepė nuprausti Vafle. Kai tėtis grįžo iš parduotuvės, ji išbėgo, kaip beprotė iš dušo ir aplaistė tėtį. Teko dar išvalyti ir grindis. Nemėgstu tvarkytis, tai kančia. Ji visteik dar kvepia mamos kvepalais. Tėtis paklausė. Kodėl jinai taip skaniai kvepia, mama išraudo, kaip burokas, bet tėtis viską suprato.
23. 15          Nusileidau laiptais žemyn, išalkau. Pasidariau vaisinės arbatos nuo jo greitai užmiegu. Nuėjau prie šaldytuvo ir vos negavau šoko. Mane išgąsdino Garfildas.
- Eik tu šikt! Daugiau manęs taip negąsdink.
        Bandžiau jį paglostyt, bet sušnypštė ir pabėgo. Šaldytuve radau jogurtą su braškėmis. Sukirsiu.





P. S. Atsiprašau už klaidas
2016-08-14 21:54
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 1 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2016-08-15 20:51
rzf0a2
Viena iš jų.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2016-08-14 22:53
omut
5. o ką man reiškia. Fuggitive
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą