Rašyk
Eilės (78096)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 10 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Tamsa. (jauki tamsa). brėkštantis rytas. besibaigiantis miestas (laukai) ir du pastatai galiūnai (visai ne vieniši).
  pačioje didžiulio namo širdyje įsikūrusi nedidukė dėžutė vežanti taikius jo gyventojus arčiau žemės (realybės).
  kažkur zvimbteli kažkodėl neužmigęs svirplys. jis dailiai apsuka ratą virš (kažko) ir įsklendęs į vieną namų taikiai ir su pačiomis geriausiomis intencijomis apsistoja mažojoje dėžutėje, kitaip (lifte). aparatas burgzdamas (tačiau visai neįkiriai ar piktai, o rytiškai švelniai) pakyla į tryliktą aukštą ir aptingęs sustoja. (laukia) (kažko). ramiai ir harmoningai prasiveria naujutėlaitės durys. noselę kyšteli megztuku aprengtas pudelis (keista, šilta ir juokinga) <svirplys sukikena>. paskui šunelį pasiramsčiuodama lazda, koja uz kojos išeina senučiukė (Petronėlė). ramiai išsitraukia raktą (lyg tyčia kišenėje subraška saldainių popierėliai) <saldainiai buvo skirti anūkams> (jie taip ir neatvyko per Kalėdas, rūpesčiai...) pudelis jau nekantrauja prie lifto ir senučiukė spusteli išganingąjį raudoną spaustuką (; ]). durys sudžergia lyg (šiokį tokį) pasveikinimą ir praryja senolę su visu šuneliu (ir jo megztiniu). liftas kiek burzgaudamas leidžiasi žemyn ir... (stabteli). veiksmas kartojasi. (durys vėl džergdamos atsidaro) senutė spėja pamatyti mostelint moterišką ranką ir pajusti skrendant oro bučiniuką (turbūt... jis skirtas... ne jai). prieš akis išnyra išdykėlis apvalutis ir raudonskruostis Lukauskų berniukas. jis įsirita dežutėn, o ši savo ruoštu kiek susiūbuoja (seni, tarybiniai... aparatai). senučiukė mato užmiegotas tačiau žvalias akutes ir prisimena saldainius (anūkų) . ištraukia vieną ir kyšteli. berniukas skubotai padėkoja, išlaupo saldainiuką ir vikriai (matyt, kad niekas neatimtų) susigrūda burniukėn. (senelei širdis džiūgauja). akimirką vėl prasideda viskas iš naujo. dėžutė džergšteli, sustoja... atsiveria užkulisiai ir (scena jau kita). už uždangos stovi solidus (gal keturiašdešimties) vyriškis. linija į liniją išlygintas jo kostiumas, dvidešimtojo amžiaus skrybėlė ir solidi pypkaitė  dar labiau pabrėžia jo (vyriškumą?). įplaukęs lyg gulbinas oriai linktelėjo galva lifte jau esantiems, išskyrus šuneliui (ne jo drėgnai nosiai tokie aristokratai). tarybinis aparatas ir toliau veikiamas įvairių fizikinių dėsnių juda (žemyn). <neilgai> (tokia jau jo dalia: judėti, sustoti, judėti...) šį kartą į liftą skriste įskrenda mergaičiukė (paauglė). akys spinduliuoja gėriu ir (meile). ji saldžiai šypteli solidžiajam (ponui), paglosto vaikį, pakrapšto ausiukę šuneliui ir palinki gero ryto senutei. mergelikės paltuko skvernas prasiskiria (ir) kyšteli gėlėtos jupkutės <kampas>. senutė šypteli ir gudriai mirkteli (daug mačiusią) akį savo augintiniui. (solidus ponas taip ir liko solidus). liftas prasivėrė . svirplys tyliai sugriežė (Paskutinė stotelė).
  pajutę šviežią orą visi pabiro kas sau. (svirplys taip ir liko <snausti lifte>)
2004-01-03 12:15
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 18 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2004-01-15 02:00
Miesto Kaukas
privertė šypsotis visą laiką kol skaičiau (po kiekvienų skliaustų)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-01-07 17:49
Saulės_Radija
Va . perskaiciau :) Visi aprasymai ir detales super ! netingejai paieskoti idomesniu issireiskimu  " ne jo dregnai nosiai tokie aristokratai" ir kt . . Jie teksta labai pagyvina ,nuspalvina . Taciau ,mano akys skesta skliausteliuose . kai kur ju visiskai nereikia ir butu daug paprasciau ir lengviau skaityti teksta,atkirta paprasciausiai kableliais . Bet cia tik mano nuomone .

bendras ivertinimas - smagus kurinelis {tu moki } :) //// 
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-01-03 14:59
rutt
Detalės, Žiūrėjimo Kampas. Labai. :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-01-03 12:39
India Spindesienė
grazu... puiku :) gerai parashyta... (penki)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-01-03 12:37
Domas
Labai miela <:)
Nepaprastai patiko šitas sakinys:
" (solidus ponas taip ir liko solidus)" :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-01-03 12:22
Weird Star
Gražu:) Ir skaitosi taip smagiai, tarsi iš tiesų viską svirplio akimis matytum...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą