Rašyk
Eilės (78173)
Fantastika (2307)
Esė (1555)
Proza (10911)
Vaikams (2715)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (371)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 10 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Gimtadienis, tai pati gražiausia gyvenimo šventė, kuri būna tik kartą per metus... Ši šventė sukviečia prie bendro stalo gerus draugus ir bičiulius... Šiandieną ši graži švente aplankys ir Tavus namus... Su gimtadieniu aš sveikinu Tave, geroji Fėja... Linkiu Tau laimės ir sveikatos, linkiu Tau metų vaisingų, linkiu Tau daug Meilės saldžios ir metų džiaugsmingų... Kartu Mes apsikabinę šiltą vėją pagausime žvilgsniu! Tik aš ir Tu rytoj saldaus ir nepaprastai svaigaus Meilės gėrimo ragausime! Gražiose svajose abu rytoj meiliai apsikabinę Mes svajingomis mintimis į išsvajotą ir ilgai lauktą, nepaprastai romantiška rojų, drauge vienu bendru žingsniu keliausime! Šiame rojuje, Mes iškylausime kartu kvepiančiuose ryškių gėlių, dideliuose Elizėjaus laukuose! Susitikę rytoj Mes abu pramogausime, būčiuosimės ir skanėstų dangiškų Tavo gimtadienio proga skanausime! Apsikabinę švelniai kartu, bent akimirkai ant žydrų debesų nusnausime!
2016-05-13 18:09
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 2 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2016-05-13 18:17
matrica qr
Ačiū ačiū! Gerokai pavėluotai mane sveikini, bet, kaip sakoma - geriau vėliau negu niekad  :) 
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą