Rašyk
Eilės (78159)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 6 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Dieninėje kavinukėje vienas priešais kitą sėdėjo pora. Prie marmurinio jiems buvo šilta, tačiau tai buvo ne vasaros metas.
Palubėje iš garso kolonėlių sklido rami muzika, šalimais burzgė pikta kavamalė; šiltas pupelių kvapas, barškantys šaukšteliai, permatomos cukrinės.

- Brangioji, man niežti ausį, - vyriškis pažvelgė į savo mylimąją. Ji iš kart suprato. Nuleido kavos puodelį, pakėlė juodas akis: - Dabar?

- Dabar, - jis susigėdo. Paguldė ant stalo galvą ausimi į viršų.

Mylimojo privačios kūno vietos jai neatrodė nemalonios, tačiau iki šiolei jis niekados taip neprašė. - Aš tuoj, – jam tarė, ir jos rankos dingo kietos odos rankinėje. Netrukus ji ėmė krapštyti labai atsargiais judesiais, nes buvo gerai neįsistebeilijusi, akys gerai neapsipratusios.

- Giliau, - jis paliepė. -  Uu..... – Jo dejonė jai nuskambėjo tarsi malonus priekaištas.

- Tau bus kaip praeitą kartą, - susuko krapštuko kojyte.

- Aa, -  jos  mylimasis kruptelėjo, išsirietė, veidas nuraudo. Muzika užtilo, tapo tamsu. Tada iš ausies ant stalo pasirodė kraujas, o ji nevalingai virptelėjo.
2016-03-29 11:22
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 4 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2016-06-28 20:40
sesė_mėta
O man patiko vaizdelis. Ypač pikta kavamalė
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2016-03-29 11:26
RhouLand
vis tiek - visiškai vienas kito - pasitikėjimas aukščiau bet ko. akytėn įkrito šapelis, miela drebulėle mano, a adatėlė - iškrapštyk
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą