Rašyk
Eilės (78094)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 11 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Svajoti. Svajoti. Svajoti. Viskas kas erzino, buvo įprasta, kasdieniška, buvo tape lyg senas nereikalingas skuduras, kurį norėjosi šmesti, ir taip tu jį išmesdavai, bet išmesdavai į skalbyklę, ten kur nešvaru tampa švaru, ir vėliau vel atsirasdavo tas skudurelis, tik svarus, ir vel tu ji numesdavai iki kol vel tapdavo purvinas, nereikalingas. Viskas tape  niekada nesibaigianciu ratu. Bet tai jau tape nereiksminga (o ar kada buvo reiksminga?) Visa, supancia aplinka apsigaubei burbule, lyg skydu nuo visko, is kurio nieks negali islysti, nieks ateiti, ta burbula gali susprogdinti tik tu. Bet kam to reikia? Tam burbule tik tu ir tavo mintys, tik tu ir tavo svajones, tik tu ir tavo vaizduote.  Kuri tai ko niekada nebus, kuri scenarijus kurie niekada neivyks, kokia galetum buti, bet nebusi, zmogus nepasikeicia taip, kaip rodo filmuose. Jis lieka toks pat, visada, tik gal kitam pavidale. Tai lyg, nezinau… Narkotikas, burbulo narkotikas, pripranti ir negali atsitraukti, visa realybe taves nedomina, tu esi tik tu ir tavo burbulas. Tu negali jo susprogdinti, megini, kas is to? Juk tai narkotikas, tau gera tenai, tu tam burbale esi tas kas nori, bet tai- blogis. Tu gyveni tik jame? Yra realybe, kuri blogeja nuo didejancio tavo burbalo, Burbulai juk kazkada sprogsta tiesa? O kas tada jei jis susprogs per velai? Realybe bus jau sugriuvusi, kaip ir tavo burbulas, atsiskyrimas nuo pasaulio. Kas tada? Naujas burbulas? Naujas sprogimas? Tai amzinas ratas… Kaip senas, nuo aplinkos purvinas, bet vis naudojamas skuduras, isplauni, pasidaro svarus, ir vel naudoji.
2016-03-23 01:18
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 3 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2016-03-30 23:35
Darksideofme
Is karto atsiprasau uz gramatines klaidas :) (o ju daug)
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2016-03-30 17:26
Liudvkas
Geeeeras...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2016-03-23 11:15
normaliai
Daug tiesos...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą