Rašyk
Eilės (78096)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 5 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







"Skamba oi skamba šilai nuo mūsų laimės ir juoko. "

Tada mes, dar visos jaunos ir nepatyrusios, pasimetusios erdvėje, nežinančios kas yra kas, galvojančios vientisu bandos protu, gulėjome susispaudusios, žvelgdamos į karts nuo karto atsirandančią ir vėl išnykstančią šviesą. Su kiekvienu kompanijos padidėjimu artėjo kritinė riba, kai mums nebeužteks vietos. Tačiau liūdėti dėl to neturėjome laiko, žinojome, jog  viskas netrukus kapitaliai pasikeis.
Ir vėl ryški šviesa apakina mus. Skrendam.

O aš viena. Guliu sau prie žalios dėžės sienoje ir mėgaujuosi galybe minčių, savų minčių, kurios nesutabdomai plūsta į mane. Keistai  smagu. Aš esu indivudualybė su savo troškimais. Mm, laisvo mąstymo skonis. Skanu. Svaiginantis skrydis į laisvę. Atskirta nuo bandos. Pirmas pasimatymas su žmogaus berybiu gerumu įvyko sėkmingai. Nenorėčiau grįžti į senąjį gyvenimą, kur egzistavau, tik kol buvau reikalinga. Paprasčiausia įrašinėjimui skirta kasetė psichologo kabinete. Kam jos reikalingos? Dabar aš Šiukšlė, ir ne bet kokia, o mąstanti. Aš ir vėl skrendu. Net nepastebėjau, kai man nusilenkė homo sapiens sapiens.
Flip flop and fly. Žalios dėžės pradžia - žalios dėžės pabaiga. O, ką aš matau. Kokia garbė -  mano bailiosios bei pasimetusios sesutės. Įdomu, ar aš viena mąstanti visame pasaulyje? Nemanau. Ech, kaip čia nuobodu. Noriu vėl pakilti ir skristi kur nors toliau nuo šios infatilios minios.

Skristi neskrendu, tačiau tikrai kažkur važiuoju. Čia daugiau šiukšlių nei aš kada nors regėjau. Išties smagu. Važiavome neilgai, aišku nebent vienas ex-laikrodis pateikė man klaidingą informaciją. Reginys, atsivėręs man prieš akis, pribloškė savo grandioziškumu ir grožiu. Visur kur tik bepažvelgtum riogsojo šiukšlių krūvos, milijonai linksmų akių su susidomėjimu žvelgė į atvykėlius. Rojus žemėje. Negaliu patikėti, kad sulaukiau tokios šlovingos akimirkos..

Saulė kilo ir leidosi daugybe kartų. Šalia manęs guli senas 2020 metų ex - kalendorius. Mes klestim. Šiukšlių vis daugėja ir daugėja. Visur. Aš guliu ir stebiu prabėgančius metus. Girdžiu kitų šiukšlių pasakojimus apie pasikeitimus žemėje. Džiaugiasi širdis. Aptarnaujantysis personalas a. k. a žmogus vis labiau gerina mūsų gyvenimo sąlygas. Vandenynai nusausinti, medžiai iškirsti. Nauji milžiniški aukštai lakstantys laivai įskrenda į žemės atmosferą nesuskaičiuojama kartų paroje ir iš atsivėrusių nasrų išleidžia žemėn tūkstančius naujakurių.

Ačiū, žmogau, už visus tuos metus, kai rūpinaisi mūsų gerbūviu ir populiacija.
2003-12-28 18:06
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 24 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2004-02-20 20:12
OlD_Death
ideja nuvalkiota? sakai tiek daug autoriu skiria demesi siukslems, gerb. domai? :D
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-02-20 20:12
OlD_Death
ideja nuvalkiota? sakai tiek daug autoriu skiria demesi siukslems, gerb. domai? :D
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-02-12 16:53
OlD_Death
zodziu, visu dalyku, visu kalbu ir profesiju, visu kitu galu meistras - siukshle (siukshles tiksliau booto) :) mintis pateikta gana idomiai
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-02-08 21:17
Domas
Potencialo yra :)
Šlubuoja stilius, šiek tiek neaiškiai išreikšta mintis, reikia skaityti antrą kartą.
Trūksta išsilavinimo. Priešdėlis ex lietuvių kalboje nevartotinasm kaip ir santrumpa a.k.a.
Jeigu žemės vandenynai būtų nusausinti, o miškai iškirsti - ištiktų ekologinė katastrofa, kuri, nemanau kad pageidaujama ir šiukšlyne.
Patiko kūrinio nuotaika. Mėgstu ironiją :) Nors idėja labai jau nuvalkiota..
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-02-07 20:33
imagine
sis indomus,bet indomu.kodel taip ta sirdis dziaugiasi.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-02-06 11:50
Loke1
populiacija ;)))))))))
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-02-01 14:27
cuculia
man labai patiko pavadinimo ir teksto derinys,labai taiklu.ir labai grazu:)kelione i ateiti:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-01-28 06:44
Mėnulio vaikas
Gražiai parašyta, tik tema tokia liūdna, pesimistinė.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-01-07 10:56
butelių dievas
taip ir toliau Narislovai, taip ir toliau :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-01-06 21:55
stalas
ce dievas parase autoriaus ranka. pamatysit lietuviai tures savo shilery!
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-01-01 13:21
Ratnig
Šiaip tiesą pasakius nematau čia fantastikos... na išskyrus ten tas kelias frazes gale. Mintys dėstomos gan gerai. Bet apie žemės pavertima šiūklynu, tai kažkas savita... Nesustok vietoje, tau gaunasi rašyti...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-12-31 11:22
mmmm
joo... įdomiai ir pamokančiai :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-12-30 23:36
Weird Star
Mąstančios šiukšlės — kas begali būt baisiau ir...teisingiau?.. Patiko:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-12-29 21:46
žalia
Gud. Patiko. Bet žiaurus.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-12-29 11:45
Juodoji_Hydra
sauniai, man patiko :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-12-29 08:39
Rikute
keistai... kazkaip... bet nieko neprikisi....
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-12-28 18:18
neesme
nemaniau,kad tu taip gali=] wisai nieko=]
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-12-28 18:12
Haldir
Idomiai :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą