Rašyk
Eilės (78158)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 2 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Traukinys atsargiai slinko kalno šlaitu. Stebėjau pro langą didelius sniego kąsnius, lėtai krentančius į bedugnį rūką. Kitoje pusėje tykiai įkalnėn kopė baltai apsirėdęs miškas. Kalnais važiavome jau porą valandų, vis sustodami ir nuvalydami kai kur sniegu užgriuvusius bėgius. Tunelius pavykdavo prašokti greičiau. Štai ir dabar vienas artėjo. Traukinys įšliaužė į tamsią ertmę ir padidino greitį. Vagone spingsėjo kažkodėl sunkiai įsidegančios lemputės. Po staigiai dingusio sniego baltumo akys merkėsi, nepriimdamos nejaukios dirbtinės šviesos. Kai praėjus minutei apsidairiau, už langų tebejuodavo tamsa. O traukinys vis didino greitį. Nugara ir pakaušiu ėmiau jausti minkštą sėdynės atkaltę, plaštakos įsikibo ranktūrių. Netrukus vagono lubos ir grindys nuskaidrėjo, ir viena po kitos iš visų pusių įsižiebė žvaigždės. Greičio nei judėjimo nebejutau, kairėje palengva artėjo pilnatis. „Sekanti stotelė – Mare Tranquillitatis“ – saloną užpildė švelnus moteriškas balsas. – „Dėkojame, kad savo kelionėms renkatės agentūrą „Savaitgalis Mėnulyje“.
2015-10-05 23:07
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 1 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2015-10-14 13:25
Viliutė
Pradžioje tikrovė, o pabaiga gal fantastika?
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2015-10-05 23:35
wrawr
moteriškas balsas? 1-
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą