Rašyk
Eilės (78076)
Fantastika (2303)
Esė (1552)
Proza (10905)
Vaikams (2710)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 15 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Mamedova visada buvo jauna, net vonioje, o išlipusi iš vonios ji jautė viso pasaulio palaikymą.
O palaikyti buvo ką.
Telefonas skambėjo pavargusiu balsu. Tarsi būtų valgęs ledų.
Jaunystėje Mamedova ryte lengvinosi lengvai, bet šį rytą  - lengvumas dingo. Prieblandoje ji užkliuvo už girto Babajaus ir krestelėjo visu kūnu. Gal tas krestelėjimas išblaškė lengvinimosi lengvumą?
Moteris pamatė, kad jos vyras Babajus knarkia koridoriuje ant grindų.
Tuo metu Mamedovai dingo lengvumas. Ji pajuto, kad skristi nesinori. O gal tai ją kumštelėjo sąžinė? Netenki vyro, ... O man nusispjauti. Va čia ir dingo lengvumas.
Gal susijaudino, pamačiusi ne vietoje gulinti seną savo vyrą?
Saulė jau buvo aukštai, kada ji pasikėlė ir nuleido vandenį.
Babajus gulėjo ant sofos ir verkė. Jam trūko trijų eurų, kad prasigertu.
Mamedova įėjo į kambarį, kuriame vos ne verkdamas Babajus krapštė tuščią piniginę.
Mamedova atidžiai pažiūrėjo į nustebusį Babajų ir pagalvojo: „ Aš jam atidaviau gražiausią savo jaunystės dalį. O  jis vis tiek geria. Gal ne visai graži buvo ta mano jaunystė? Man taip lengvai rytais buvo, o dabar. Gal mano jaunystė baigėsi?  Tai jis pragėrė mano lengvinimosi lengvumą. “
Mamedova sugrįžo į vonią. Be lengvo lengvinimosi gyvenimas prarado prasmę.
Ji nutarė nužudyti tai, ko nepajėgė nužudyti Babajus.
Ji pažvelgė į veidrodį. Veidrodis netalpino visos moters. Gal tik kairę akį...
Moteris matė, kad ji į karstą netilps. Tai ne tas gyvenimo etapas mirti.
Reikės dviejų karstų, kad tilptų ir blauzdos.

Kazlas 3 sirgo kokliušu. Tikriausiai, kokliušu.
Kazlo 3 susirgo labai netikėtai – vakar nesirgo, o penktadienį – jo veidą išbėrė, oda ties alkūnėmis ėmė raukšlėtis, liežuvis sukietėjo ir tapo tokiu dideliu, kad Kazlas 3 negalėjo atverti burnos.
Kazlas 3 neturėjo patirties.
Kur kreiptis, kada  esi naikinamas nepažįstamos ligos?
Ką padaryti, kad nebūtum suėstas anksčiau laiko?
Ką daryti, kada tau gyventi liko maža laiko kruopelytė? 
Kazlas 3 nesiruošė taip lengvai pasiduoti.
Pirmiausia jis paskambino Mamedovai, kuri, kaip stambiakrūtė moteris, tikrai turėjo turėti po ranka vaistų nuo kokliušo. Kazlas 3 turėjo lakią vaizduotę.
O Mamedova, išgirdusi Kazlas 3 skambutį, lipo iš vonios, paslydo ir nemažas muilo gabalas įsliuogė į skausmui pravertą burną ir nei pirmyn nei atgal.
Ėmė stipriai jaustis oro trūkumas.
Taip jai pavyko išvengti savižudės mirties.
Savižudis su muilo gabalu burnoje – ne savižudis, o klounas.
Lėtai žudytis ji nenorėjo, todėl išsikrapštė muilą su šakute.
Jos  telefonas skendo muilo putose.
Kazlas 3 nežinojo, kad jo skambutis prikėlė besižudančią moterį.

Toliau Kazlas 3 paskambino į duonos kepyklą savo merginai Dočkutei, kurią jis norėjo vesti. Jis ką tik buvo taip sugalvojęs. Jis turtingas viengungis, miršta nuo kokliušo. Tai puiki proga vesti, nes mylimoji iš karto gauna paveldą. Mylimoji gali apsimesti mylinti vos keletą dienų, nes kokliušas – greita liga. O Dočkutė yra ta mergina, kuri siekia žūt būt praturtėti nieko nedirbant.
Dočkutė neatsakė, todėl Kazlas 3, pagalvojo: O gal priversti Mamedovą nužudyti Babajų ir leisti pagyvenusiai moteriai gražiai ir turtingai pragyventi likusį gyvenimą?
Tai mintis, Kazlai 3.


Dočkutė buvo neištikima su pamainos viršininku Sipariu 4, todėl neatsiliepė.
Kazlas 3 pasimeldė, išsipūtė nosį, nes ašaros tvindė jo veidą.
Pažvelgė į veidrodį ir nutarė šaukti kiek jėgos leidžia.
Šaukė jis ilgai. Bet niekas neatsiliepė. Visi buvo arba jau mirę nuo kokliušo arba ruošėsi ir nekreipė dėmesio.
Tada pamatė, kad jam skambina telefonu Dočkutė.
Jis pakėlė ragelį:
- siaubas... aš mirštu.., - norėjo rėkti į ragelį Kazlas 3, bet dėl kokliušo komplikacijų tepasakė:
-  Ooooo.
Dočkutė pagalvojo, kad Kazlas 3, matė, kaip ji buvo jam neištikima su pamainos viršininku. Kaip jis galėjo matyti? Tai vyko tarp dviejų tešlos kubilų. Ten taip tamsu, kad viršininkas vos rado darbines kelnes.
-  Būna blogiau, - pasakė ji vos tik vyras liovėsi šaukęs. Tiesą sakant, Dočkutė žinojo, kada ir kur būna gerai ir kur nebūna gerai ne vien su pamainos viršininku, bet ir su sargu, pakrovėju, išvežiotoju, staliumi, tešlos minkytoju pamainos viršininku ir t. t
Ji pajuto, kad ruošiasi viską papasakoti turtingam kokliušo iškamuotam Kazlas 3.  Tarp kubilų pasirodė viršininkas. Jis rankoje laikė butelį.
Tai  sustabdė linksmą moterį.
Atsipūsk, Dočkutė.
Stojo tyla, kuri visada įsivyrauja, kada žmonės nesupranta vienas kito.
-  Oooooo, - nutraukė tylą Kazlas 3.
Kazlas 3 mirė nuo kokliušo staiga.
Po trumpos staigios ligos išskubėjo  iš pasaulio, kuriam paliko savo laimingas ir nelaimingas valandas, juoką ir ašaras. Paliko viską, kad niekada negrįžtu.
Dočkutė nespėjo būti neištikima antrą kartą iki kokliušistas išsidangino iš pasaulio, kuriame Dočkutei nepaliko nieko, tik neištikimybę.
Niekas negalėjo net pagalvoti, kad kokliušu jis užsikrėtė nuo Mamedovos, kuri vieną rytą gėrė kavą – kakavą Kazlo virtuvėje.
Pamainos meistras Siparis 5 buvo tvirtas ir nuoseklus. Jis metė burtą: herbas – vesiu Dočkutę, pinigas – nevesiu niekada.
Mamedova nusipirko akcijinį neperšlampamą telefoną.
Ji vėl įlipo į vonią.
Telefonas tylėjo.
Kažkas jai pradėjo trinti nugarą.
Ji atsisuko – už nugaros šypsojosi kokliušas.




Nusvyruoti iki Druskininkų „Draugystės „ sanatorijos ir registratūroje dalyvauti loterijoje, bei išlošti bučinį su sanatorijos fizinio paruošimo treneriu Kazlu 3 – galėjo tik Mamedova.
Todėl į loteriją neatėjo.
Tada Mamedova nutarė atkeršyti vyrams.
Davė pažadą Sipariui 3 ateiti į pasimatymą, o Sipariui 3 atėjus, su šypsenėle stebėjo pro kavinės langą kaip vyras nervingai karpo ausimis. Nejauku. Nemoteriška. Bet tikras kerštas.

Žmona Mamedova dirbo cirko artiste, anksti išėjusią į pensiją. Tai buvo priedanga, kad niekas nepagalvotu, kad užsienio žvalgybos agentas, turi sveiką ir gudrią žmoną. priedanga, privalo būti nuostabi ir nepakartojama. Todėl moteris skaitė daug pasakų ir daug pasakų kurdavo ir pasakodavo kiekvienam sutiktam. Babajus dirba užsienio žvalgybos agentu.
2015-09-11 21:03
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 1 Kas ir kaip?
 
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą