Rašyk
Eilės (78096)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 2 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Mes pastoviai vis kažkur lekiam, skubam, daugybė planų, tiek daug veiklų, žmonių ir neužbaigtų planų... kyla minčių „kaip viską suspėti? “, tačiau staiga viskas ir ima ir baigiasi, palengva sustoja – pasirodo laukta akimirka – atostogos!... Turėčiau džiaugtis ir jausti atsipalaidavimą, kaip paprastai tikiuosi, tačiau sulaukiu ne to... Jaučiuosi „bored of being bored“ su šiek tiek liūdesio atspalviu, neišsipildžiusiais lūkesčiais ir keistu „emptiness“ jausmu. Tai ką gi reiškia tas pasireikiantis pasitenkinimo jausmo nebuvimas?  Ar vis dėl to rinktis nuolatinį bėgimą be sustojimų ar retkarčiais sustoti, bet jausti „emptiness“?  Kur rasti tą pusiausvyrą? Kaip išbūti tame sustojime? Atrodo labai normalu kažkur bėgti, nuolat galvoti apie tai, ką turi padaryt ar tai, kas įvyko,  kaip ta situacija galėjo pasisukt kitaip arba kuom tolimoje ateity galėčiau užsiimti, galvoje sukasi potencialūs planai. Kitaip tariant, „my head is constantly like a jungle of future plans ar situations of past – chronic overthinking“. Kaip nuo to „pagydoma“? Norėčiau tiek negalvoti ir nemąstyti, tiesiog gyventi, kaip ir daugelis žmonių: būtent tos mintys mus dažnai stabdo nuo realaus gyvenimo, per jas susikuriam daugybę iliuzijų, kaip viskas turėtų būti, ko tikėtis ir laukti,  kas nutiko ir kaip galėjo būt kitaip, bet tai apriboja nuo dabarties gyvenimo tas pasinėrimas į ateitį ar praeitį arba potencialių galimybių matymas, taip pat varo į depresiją... Kai būnam užsiėmę, studijuojam, dirbam, mūsų mintys yra tikslingai nukreiptos, tačiau kai ateina atostogos ar tiesiog atsiranda laisvo laiko, protas praranda tą tikslingumo, dėmesio nukreiptumo  į veiklą pojūtį ir tuomet atsiranda vietos kitoms mintims, kurios jau seniai buvo nustumtos į šalį, pamirštos, užgožiamos kitų, svarbesnių... Dažnai kyla susimąstymų apie tas patirtis, kurios buvo neužbaigtos, neaiškios, nepasiektos ar tiesiog sukėlė negatyvių emocijų, atrodo, jog tam tikrus dalykus ar žmones jau buvai pamiršęs, bet jie vienaip ar kitaip vėl grįžta ir verčia tave vėl iš naujo pergalvot, pergyvent.. o galbūt tai nėra blogai, galbūt to reikia, kad pergalvotume, pilnai išgyventume savo patirtį, geriau suprastume, išsiaiškintume, kas neduoda ramybės, susivoktume savyje ir pasimokytume iš savo praeities klaidų. Kitaip sakant, reikia laiko ir pabūti su savimi, nebijoti susidurti su tuo, kas yra tavyje prisikaupę per tą laiką, kai bėgai... ir pasitikrinti, ar bėgi teisinga kryptimi.
2015-07-25 03:09
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 2 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2015-07-25 10:14
wrawr
siŪlau naują skirsniuką - cringe
ten perkelti tokius tekstus
kuolas
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą