Rašyk
Eilės (78158)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 11 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Laukiu skambučio.
Staiga suskamba telefonas.
O pagaliau. Džiaugsmingai atsiliepiu. O ten reklama, įkyriai siūlanti garinę šluotą. Išklausau vos ne valandą pasakojimų. Kol galiausiai nutyla. Puikiai žinau pabaiga. Už kelių dienų skambina kurjeris.
- Ar Jūs žinote, kad užsakėte prekę už ...?
- Taip žinau, bet aš ne namie.
- Na mes skambinam pasiklausti ar vežti jums, nes jau trys gražino.
- Gerai. Nevežkit. Gražinkit.
- Tuomet gražinsim atgal. Sėkmės.
Kaip gerai, kad lengvai atsikračiau tos didelės išlaidos. Nepraėjus valandai kitas skambutis iš viasat.
- Laba diena. Ar galite kalbėti?
- Labas. O kiek laiko pasakosit?
- Mes norim jums pasiūlyt puikią galimybę ir t. t. Malonus vyriškas balsas gal valandą laiko kalba apie galimas nuolaidas ir kiek daug nemokamai galėtume žiūrėti visokių programų.
- Žinote man jūsų labai gaila. Jūs visą valandą stengiatės mums įpiršti savo paslaugas, bet mums jų nereikia.
Pokalbis nutrūksta.
Už kiek laiko kitas skambutis. Vėl reklama.
- Jūs būtinai turit įsigyti tą medalį įpatingos dailininkės nukaltą. jis turi išliekamąją vertę ir t. t.
- Atsiprašau. Aš irgi menininkė. Jūs butinai turite įsigyti mano žvaigždę. Ir įsiutusi numetu ragelį.
Nepraėjo pusvalandis. Skambina iš Olifėjos.
- Laba diena, ar čia pataikėm? Mes turim jums puikią naujieną. Ar galite kalbėti?
- Na klausau, net prukštelėjau į ragelį. Kiek dar tų reklamų bus? (Juk nežinojau, kad čia ne reklama)
- Ko Jūs juokiatės?
- Aš klausau.
- Bet ko Jūs juokiatės? 
- Žinot ką aš Jums pasakysiu- REKLAMINIAI SKAMBUČIAI NEPAGEIDAUJAMI. Ir įsiutusi numetu ragelį. Aš laukiu to svarbaus skambučio, o čia visa diena reklamos atakuoja.
paskui galvoju, o kas ta Olifėja? Kodėl man taip ir nepasakė tos naujienos?  Einu į Googlę įsivedu į paiešką. Ir suprantu kas nutiko. Nesusipratimas. Na ir kodėl iš karto nepasakė, kad mane kviečia į Milionieriaus žaidimą. Juk tai ir buvo tas lauktas skambutis. Ir kodėl jis ne pirmutinis? Suprantu, kad šaukštai po pietų. Reklamos išvedė iš kantrybės ir sudirbo mano smegenis. Likimas nusigrežė akimirksniu.

2015-06-25 08:59
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 3 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2015-06-25 16:21
sodo geniukas
Nebereikia mums reklamos,
nes nuo jų jau bloga daros.
Gaila sugaišto joms laiko -
visai nervai nebelaiko... :)
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą