Rašyk
Eilės (78158)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 11 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Niekada nepasitikėjau medicinos išrastais vaistais ir preparatais nuo įvairių ligų ir stipriai abejoju, ar yra koks vaistas nuo liūdesio, nekalbant apie „vaistukus“ (turiu omenyje narkotikus arba vaistų perdozavimą). Visada pasitikėjau muzika ir esu įsitikinusi, kad ne kas kitas – tiktai muzika – gali padėti įveikti liūdesį. Muzika lyg stebuklas, kurį sukūrėme mes, žmonės. Tai mūsų sielos išraiška, kad ir kaip būtų gaila, menkutė, bet šį stebuklą pasitelkus laiku ir vietoje, įmanoma net blogiausią situaciją apversti aukštyn kojomis. Kiekviena nata, akordas ar net silpniausias suvirpėjęs garsas tyloje gali išduoti žmogaus jauseną, ypač, jei visi nuostabūs skambesiai eina tiesiai iš širdies. Išgirdus „sielos muziką“ suvirpa visas vidus, kūnas nueina pagaugais ir smegenys nebyliai ištaria „čia mano muzika, mano sielai čia jauku. “ Širdis pulsuoja muzikos ritmu, siela įgauna sparnus. Laikas užuot bėgęs sustoja vietoje. Įsiklausyk. Išgirsk garsus, reiškiančius, kad tavo siela išsilaisvino iš sunkių, chaoso, rutinos, nuovargio ir šurmulio pasaulio grandinių. Išjunk mintis. Uždek širdį. Mėgaukis transo būsena, leidžiančia tau maudytis ramybės ir harmonijos lietuje. Atsiduok muzikos akordams, atiduok savo kūną. Tegu akys užsimerkia, leisk sau bent kelias minutes svajoti apie nuostabius, nors ir neįgyvendinamus, žmogaus pasąmonei nesuprantamus reiškinius. Pasiek mėnulį. Paskandink saulę. Kalbėk su vėju. Atiduok savo protą „sielos muzikos“ skambesiams ir leisk save užvaldyti.
2015-06-01 23:17
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 5 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2015-06-06 10:13
Aurimaz
Mmmmtaip... mini miniatiūra.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2015-06-03 00:23
Karolis Pamišėlis
Kornelija kislotnikė.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2015-06-02 19:53
Lengvai
Kornelija, ar skaitot prozą? Rašyke ir ne rašyke?

Jeigu skaitot, manau, pati suprantat, kad tai, ką turime čia, nuo prozos yra gerokai nutolę. Šis tekstas - dienoraštis. Ok, nuoširdžiai parašytas dienoraštis, bet ne daugiau.

Linkiu daugiau skaityti, ir komentarų čia, rašyke, po prozos kūriniais irgi.


1
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą