Rašyk
Eilės (78157)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 5 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Pamoka. Klasės auklėtoja Snežana Denisovna veda darbų ir auklėjimo pamoką;
-Dabar, visi vaikučiai, pasidedame rankdarbius į šalį ir įdėmiai paklausome.
Prisimenate kaip pereitais metais lipdėme iš plastilino, darėme namų rakto įspaudus ir panašiai? Daugelis iš jūsų tokiu būdu labai nesunkiai pasigerino sau darbų pamokos pažymius. Šiandien turite taip pat gerą galimybę pasigerinti sau pažymį. Rašysime matematiškai tiksliai rašinėlį apie namų šeimos buhalteriją. Maždaug kiek uždirba jūsų tėveliai, kiek, kokiam tikslui ir kur išleidžia pinigus, kur pinigus laiko? bankuose, namuose, spintoje po paklodėm, kojinėse ant židinio, kaip per ‚Roždestvo“, cha, cha, cha...
.
Patenkinta savo jumoru, (būtent jumoru, nes tada dar niekas nežinojo kas tai yra humoras) užkriokė auklėtoja.
-Šaldytuve, stiklainiuose kruopose ir panašiai. Taip pat užpildote grafiką, minučių tikslumu, kada kuris ir kur išeina iš namų, kada grįžta, kada nieko nebūna namie ir taip toliau. Taip pat visokius telefonų Pin kodus, durų, spynų ir panašiai, kokie tik yra jūsų namuose. Kad nepasimestų ir reikalui esant, nesunkiai galėtumėte susirasti. Bet rašinėlio tikslas yra daug kilnesnis. Kaip sakė amžinai gyvas mūsų tautos vadas Iljičius Leninas-„Socializmas tai visų pirma visos šalies eletrifikacija, plius apskaita. “
-Tamsta mokytoja?
Kelia ranką Petia.
-Taip, Petia Pavlovičiau, galite kalbėti.
.
Šis mandagiai suirzęs, susigėdęs ir nunarinęs  galvą atsistoja ir ima porinti:
-Aha, tamsta motytoja, o mama man sakė kad daugiau nei su plastilinu, nei su muilu nežaisčiau, nes aną kartą kai darėme namų darbus, kai reikėjo kas geriau padarys namų rakto įspauda, aš gavau pentetą.  Bet po to mūsų butą apšvarino vadys.
.
Sniežana Denisovna baisiai supyko ir suraukusi antakius pradėjo auklėjamąjį darba;
-Petia, oi, vos nepasakiau Perestukinai,. Petia Pavlovičiau, jūs pasakykite savo mamai, kad čia ne kokia tai Maskvos Nr. 1696 mokykla, o garbinga Voronežo,  „Pavliko Morozovo“ vardo gimnazija. Ir kad čia dirba tikri savo darbo specialistai, atsidavę  darbui, vyriausybei ir tėvynei. Taip pat  ir uždarbiui. Turintys socialistinio darbo spartuolio apdovanojimus ir daugybę garbę raštų.
O tu, Petia Perestukinai, oi vos nepasakiau Perestukinai, blogai dar “stukini“. Nuo šiol, pasakyk savo mamai, kad pamokas ruoši prie stalo, nugarą atsukęs ne nuo lango, kad nežioplinėtum ir neskaičiuotum skrendančių varnų, o į sieną, ant kurios turiningas ir padedantis susikaupti paveikslas. Gal taip tave paveiks teigiamai ir sukoncentruos tavo  dėmesį „ į knygą, o ne į špygą“.
-Tamsta mokytoja, kad pas mus namie daug paveikslų. Tai į kurį?
-Labai gerai Petia, kad jūsų šeima neabejinga menui, labai gerai. Bet manau labiausiai tau, tavo mokymosi rezultatams teigiamos įtakos turėtų tas paveikslas, už kurio sienoje įmūrytas metalinis seifas. Nes ir  toks metalas turi teigiamos įtakos tavo sąmonei, o ne ta muziką kurią tu klausaisi.
.
-Taip, prašau dėmesio visus vaikus klasėje, tylos.
.
Valdingai išsireiškia Sniežana Denisovna.
-Labai svarbu ne tik mokykloje, bet ir namuose laikytis asmeninės higienos. Nerašinėti ant stalų, nekrapštyti nosies ir neklijuoti jokių lipdukų ant savo monitorių. Ypatingai toje viršutinėje  dalyje, kur yra maža stiklinė akutė. Nes taip gali perkaisti procesorius ir suskystėti kietasis diskas. Taip pat dienos metu neišjunginėkite kompiuterio, nes mokykla, mes mokytojai, negalėsime užpildyti jūsų mokymosi dienynų pažymiais ir jūsų tėveliai negalės matyti mokymosi rezultatų.
Tylos klasėje prašau. Petia Pavlovičiau, galite sėstis.
Dabar visi mokiniai, dėmesio, nusibraižote buhalterinės apskaitos lentelę kurią aš braižysiu ant lentos, o jūs ją namuose skrupulingai, nieko nepraleisdami užpildote. Po savaitės vėl visi turėsite galimybę nesunkiai pasigerinti sau pažymius.
.
Tuo metu suskamba koridoriaus gale skambutis, reikšdamas pertrauką ir visi laimingi, kliagiantys, krykštaujantys vaikučiai išbėga iš klasės.
Tik dar kartą garsiu balsu sušunka Snežana Denisovna;
-Petia Petrovičiau, dar prašau pas mane.
.
Mokinys greitai viską susimetęs į neužsegtą kuprinę, ateina paklusniai iki auklėtojos.
-Petia, aš  žinau, kad tu esi geras berniukas, tik kartais būni padūkęs ir didelis  plepys. Tai nuo šiol, viskas kas vyksta mano pamokoje, savo mamai gali ir neaiškinti. Tegul tai bus mūsų paslaptis, kaip Timūro būryje. Sutariam?
-Aha, gerai, tamsta motytoja.
Ir laimingas išrūko iš klasės.
2015-03-05 10:55
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 10 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2015-03-15 23:15
Aurimaz
...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2015-03-09 15:17
jovaras
absurdas ir tiek
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2015-03-08 21:12
Žvėrius
Nelabai juokinga ir nelabai fantastika. Primena kažkokį serialo "Naša Raša" epizodą.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2015-03-07 10:40
Mikė Lilikė
Įdomiu kampu į mokyklą pažlūrėta. Kiek suprantu, čia nevisas kūrinėlis?
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2015-03-05 14:02
KonstruktyvioskritikospradininkasPradasKaročia
Kas, plagiatas, kas, 1
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2015-03-05 12:22
Vajus
Čia kas? Scenarijus anekdotų laidai "Naša Raša?"
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2015-03-05 11:11
Juozas Staputis
Ir fantastiška . ir realu.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą