Rašyk
Eilės (78094)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 11 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Strazdanu karpymo sezono paslėpsniai dar niekada nebuvo taip daliai paruošti darbui. Stanislovas Garbenis gėrė pieną ir stebėjo Mikelandželo vedamą šunį. Tai kvailys, pagalvojo Garbenis. Šuns kailis skurdžiai karojo ant jo tempiamo kūno. Tik, tik, tik, girdėjo Garbenio ausys nagų ir asfalto muzikinį ansamblį. Kam jis jų nenukerpa tas kvailys? Pienas išsiliejo ant jo nešvarių marškinėlių. Šlamštas, palydėjo Garbenio balsas tokį pieno poelgį. Plaukuota ranka prabraukė privarvėjusią vietą ir tik dar daugiau pieno paskleidė po marškinėlius. – Sveiki. - pasisveikino praeidamas Mikelandželas. –Hmrrrr…- teatsakė Staska. Mikelandželas atrakino savo strazdanų karpymo salono duris ir kartu su tempiamu šunimi įlingavo į jo fojė, uždegė šviesą, apvertė kortelę į „Atidaryta“. Garbenis galiausiai neapsikentė tokio neįpareigojančio Mikelandželo elgesio ir tarsi treškantis rąstas atsistojo, numetė pieno pakelį ant žemės, nešvaria ranka perbraukė lūpas ir nusvirduliavo niurzgėdamas. Kvailys, kvailys, kvailys. Šito dienos etapo Garbenis labiausiai nekęsdavo. Tuo metu atsikeldavo Žmonės.
2015-03-01 13:40
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 6 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2015-03-09 00:23
Laukinė Obelis
Pasigedau tiesioginės kalbos skyrybos. Pasigedau skirtymo pastraipomis - nors tekstukas visai neilgas, jis būtų patrauklesnis ir išraiškingesnis, jei padirbėtumėte su pastraipomis.
O vardas Mikelandželas čia tikrai priklauso?

"nagų ir asfalto muzikinį ansamblį" - šis apibūdinimas išgelbėjo. :)
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2015-03-04 15:13
Lengvai
So....what?

1
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą