Rašyk
Eilės (78094)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 13 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Iki skausmo man pažįstamas tavo prisilietimas, kurį atskirčiau nuo bet kieno kito. Po truputį pradėjau atsiriboti nuo pasaulio. Aš šalta, aš anapus, jie tebeegzistuoja savoje šilumoje, teisingoje pusėje. Po mažu mano mintys pereina į kitą polį, atsiskiriu nuo žmonių, tebešneku su jais, bet mane ir juos skiria plonytis, nematomas stiklas, trukdantis ne tik išgirsti, bet ir išklausyti. Jis taip pat trukdo jiems suprasti mano nebylų pagalbos šauksmą. Aš rėkiu, aš staugiu savame kailyje, vidiniame kalėjime, bet niekas negali išgirsti. Niekas negali ištiesti rankos ir padėti išlipti man iš šios tamsios, nežinios ir tuštumos pripildytos erdvės. Pasiklydau ir negaliu išeiti. Užsimerkiu, ir leidžiu sunkiam, atsipalaidavusiam kūnui skęsti klampiame, juodame skystyje. Aš dūstu, tačiau niekaip nemirštu, niekaip negaliu nuskęsti. Plūduriuoju ir negaliu išsikapanoti.
Nenoriu, kad kas nors mane liestų, nė pirštu. Bijau intymumo, bijau artimumo, bet tuo pačiu trokštu pajusti karštą tavo kvėpavimą prie mano kaklo; jausmą, kai brauki savomis lūpomis per mano pečius. Noriu padėti savo sunkią galvą ant tavo krūtinės, kad man būtų šiek tiek lengviau; pajusti rankas ant mano liemens, apglėbiančias mane ir uždarančias į saugumą, į ramybę, į skaidraus ežero gelmes. Jei skęsti, tai skęsti tavyje. Noriu, kad tu mane išgelbėtum iš savęs pačios, ir įtrauktum į save.
Tylomis kenčiu. Tu vienintelis mane matai, vienintelis mane girdi, bet negali manęs išgelbėti.


2014. 11
2015-02-10 22:13
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 4 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2015-02-15 11:00
šakalys
Viskas jau tarsi pasakyta, nieko naujo, įkvepiančio neatradau šiame tekste. Jausmai yra jausmai, norisi apie juos kalbėti, rašyti, ir literatūroje yra begalės formų tiems jausmams išreikšti kitaip, kad nesigautų tik eiliniai padūsavimai.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2015-02-13 21:47
Taksistė su Bakenbardais
paaugliukų kasdienybe pakvipo..
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2015-02-13 15:43
Marquise
Galiu tik pakartoti tai, kas senokai jau buvo sakyta:
http://www.rasyk.lt/dienorastis/padusavimai/392534.html
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2015-02-12 12:28
tictac_it
Dienoraštis, laiškas ? Ištraukėlė iš šiltai seilingo meilės romaniuko ? Taip, stereotipiška, bet užrašyta gan sklandžiai, kaip kasos kvite :) 2-
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2015-02-11 22:19
tarakonai
Neįdomios, nuvalkiotos frazės, banalu. Galima išspausti iš tos jausenos ką nors kiečiau ir užrašyt įdomia forma.
Įvertinkite komentarą:
Geras (2) Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą