Rašyk
Eilės (78091)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 17 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Mamedova labai norėjo, kad Siparis 3 jai parodytu bent tris kartus daugiau dėmesio, nei Siparis 3 rodė to dėmesio rytais.
Mamedova pareiškė:
- Artėja sekmadienis. Noriu, kad tu taptum truputį švelnesnis, atidesnis, mandagesnis, dėmesingesnis, švaresnis, iškalbingesnis, truputį mažiau žiūrėtum į kitas moteris, kažkiek stipriau jas įžeidinėtum, toms, kurioms rodei ne tik dėmesį – jas pažemintum, atvirumą sumažintum iki: „Ką rašo Delfi portalas? „ vietoje: „ jeigu tu šiąnakt galvojai apie mane, tai mes turim tai aptarti restorane“, norėčiau, kad toms moterims, kurių tu iki šiol neatsikratai, pasiūlyti pravesti keiksmažodžių kursus, kuriuos pats ir dėstytum, įskaitą galėčiau pasirašyti aš.
Siparis 3 padovanojo Mamedovai baseino ir pirčių komplekso pramogų keturioms valandoms.
Siparis 3 turėjo tris šansus parodyti nepaprastą dėmesį Mamedovai.
Kada Mamedova baseine pareiškė:
-  Sipari 3, aš nemoku plaukti
Siparis 3 ciniškai pasakė:
-  Plauk, nes tai vienintelis tavo šansas.
Kapstėsi.
Mamedova moteriškai priešinosi ir 10 minučių nelipo į tramplyną.
Siparis 3 parodė dėmesį – ant rankų nunešė į patį aukščiausią pastato tašką.
Mamedovai iš baimės nusmuko krūtinė, kojos nelaikė užpakalio.
- Šok. Ten tavo likimas.
Mamedova šoko, nes Siparis 3 nejuokavo.
Kada Mamedova, laimingai išlipo iš baseino ir stipriai apsikabino Siparį 3, vyrai viena ranka nuplėšė jos dvigubą bikinį ir įstūmė į vyrų nusirengimo kambarį.
Dušai ištuštėjo. Kur ne kur lašėjo vanduo, mėtėsi skubiai bėgusių žmonių rankšluosčiai, pėdkelnės ir lašiniai.
Pirma mintis, kuri atėjo į galvą, geriant kavą baseino fojė: sumokėti pinigus samdomam žudikui ir tiek tų problemų, bet neseniai paimta paskola neleido samdyti patikimo žmogaus.
Antra mintis buvo: skirtis be turto pasidalinimo. Mintis buvo gera, tik trūko turto.
Kokia gi buvo trečioji mintis?
Mamedova pakilo nuo kėdės, priėjo prie besišypsančio Sipario 3 ir jį stipriai apkabino.
-  Dėkui, už tavo dėmesį, mylimas mano žmogau.
Jie ilgai ir laimingai gyveno.
2014-11-28 12:22
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 2 Kas ir kaip?
 
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą