Rašyk
Eilės (78170)
Fantastika (2307)
Esė (1555)
Proza (10913)
Vaikams (2717)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (371)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 13 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Mamedova suviliodavo jaunus stiprius vyrus ir atimdavo iš jų kelnaites.
Kaip suviliodavo?
-  Kertam lažybų, kad aš greičiau už tave nusimausiu savo apatines kelnaites?
-  Kertam. O iš ko kertam?
-  Aš tau kai ką parodysiu.
-  Gerai
Kelnaites parduodavo turguje. Druskininkų turgaus ketvirto skyriaus užsklandėlėje.
Mamedovos verslas klestėjo – ji vis dažniau vykdavo į užsienio kurortus.
Kelnaites supirkdavo baltarusų šnipas Sergej 007.
Kelnaitės vadinosi: „ Nesunešiojamos“.
Kas klaus kiek sunešiojai ir kurias sunešiojai, o kurių nesunešiojai?
Marketingui turguje vadovavo Ona Plius.
Niekam nebuvo paslaptis, kad „nesunešiojami“ buvo eksportuojami „už kardono“.
Politikos analitikas Sergej 007 laikinai įsidarbino Druskininkų turguje vyresniuoju pardavėju.
Visos vyresnės nei 25 metų turgaus prekeivės žinojo, kad tai tik priedanga.
Kodėl žinodama  Sergej 007 praeitį, turgaus administratorė Ona Plius priėmė į darbą?
Onos Plius pamilo Sergej 007 vos tik jis pasirodė turguje.
Kaip tai įvyko?
Sergej 007 panaudojo šnipų mokykloje išmoktą triuką: „ Aš linksmas jaunikis“.
Triuko metu žmogus turi šypsotis ir mintyse vardinti geriausias savo savybes, kurios ateina tuo metu į galvą.
Sergej 007 vardijo šias savybes: esu nevedęs, esu nesusižadėjęs, nesu matęs Gijos, niekada neliežuvauju be reikalo, nesu gražuolis, bet galėčiau būti ir t. t
Ona Plius buvo labai seniai mačiusi nuogą vyrą. Bet labai norėjo tokį pamatyti. Ji buvo stipriai vieniša, net namuose nesitvarkė, net indų neplovė, nešluostė dulkių. Gadindama orą klausdavo: kas taip padarė, nors namuose nieko nebuvo jau dešimtmetis.
Sergej 007 pajuto, kad Ona Plius skaudžiai vieniša. Naudodamas „ Aš linksmas jaunikis“ jis, apgaulės būdu, gavo prieglobstį netvarkingame Onos Plius bute, o vėliau ir tarnybą turguje.
Darbo reikalais jis lankydavosi kiekvienos vyresnės už 25 metų pardavėjų namuose.
Ona Plius pavydėjo jam linksmos tarnybos, bet jo darbo nekritikavo.
Keleto pardavėjų vyrai buvo sustabdę kitos valstybės agentą, bet vos tik jis parodė savo pasą, jie atsiprašė ir paleido.
Sergej 007 buvo sekamas nuo tada, kai vienam aukštam valdininkui dingo  visiškai naujų kelnaičių siunta nuo skalbinių virvės.
Mamedova padarė nedovanotiną klaidą ir nenuėmė kelnaičių įprasta tvarką, o paėmė nuo skalbinių virvės. Jai degė kelionė Turkiją.
Sergej 007 buvo sulaikytas. Tiesiog paimtas už rankos, kurioje jis laikė siuntinį su „nesunešiojamomis“ kelnaitėmis.
Išvyniojus prie liudininkų Kazlas 1, Kazlas 2 ir Siparis 3 siuntinyje buvo rasta valdininko prarastų kelnaičių siunta.
Oną Plius iškvietė į apklausą, nes Sergej 007 viską papasakojo tardytojams.
Ona Plius parodė lovą, kurioje gulėjo Sergej 007.
- O jūs kur tuo metu gulėjote?
- Aš... aš..., - ėmė gaudyti orą moteris. – Aš gulėjau šalia
Tik per plauką, dėka jauno ir žvalaus tardytojo, Ona Plius buvo pripažinta nukentėjusiąją, o ne bendrininke.
Tą dieną kai jai išmokėjo nukentėjusiosios pašalpą Sergej 007 vedė sušaudyti už šnipinėjimą.
Ona Plius labai verkė, nes buvo gaila vyro, kuris galėjo padaryti ją laimingą, bet nepadarė. Ji norėjo ilgos ir didelės laimės.
Lėktuvas iš Turkijos su Mamedova nusileido Vilniaus oro uoste.
Mamedova  pastebėjo du vyrus, kurie atidžiai sekė kiekvieną jos judesį.
Ji pagalvojo, kad po kelionės ji nuostabiai atrodo.
- Kertam lažybų, kad aš greičiau..
2014-10-17 14:58
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 1 Kas ir kaip?
 
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą