Rašyk
Eilės (78158)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 12 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Mamedova padėjo lauko gėlių kuokštelį ant Genojefos kapo.
Kaskart dėdama gėles, Mamedova pagalvodavo: ar čia Genojefos kapas?
Kapas kaip kapas.
Mamedovai dažnai kildavo noras atkasti kapą ir pažiūrėti ar tikrai ji palaidota su medžiokliniu šautuvu rankose?
Tai buvo tik viena iš legendų.
Sklandė kitos legendos, kad Didžioji Genojefa atrado mineralinio vandens grožio šaltinį, buvo pirmoji Druskininkų seniūno žmona, giedojo bažnyčios chore ir parašė romaną „ Pokeris. Taškas. Vilnius“.
Ar tos legendos turėjo realų pagrindą?
Kodėl seniūnas pabėgo po dešimties metų bendro gyvenimo, suplyšusio švarko kišenėse nešdamasis visas šeimos santaupas?
Apie devyniolika žmonių matė kaip anksti ryte, pusnuogis ir be lagamino seniūnas, bėgo iškiliais Ratnyčios krantais link autobusų stoties.
Argi ne Genojefos mersedeso rakteliai skambčiojo seniūnui bėgant ryto miglose skendinčio Druskininkų miesto gatvėmis?
Ne. Tai nebuvo Genojefos mašinos raktelių skambesys.
O tas vyras su rakteliais buvo Agnieškos vyras. Jis bėgo į Baravykų gatvėje esančius garažus, paimti savigynai išduoto šautuvo.
Kodėl seniūnas taip stipriai norėjo pabėgti nuo Didžiosios Genojefos?
Autobusų stotyje jis susipažino su Agnieška lenke, išvaryta iš namų už dvigubą neištikimybe, ir jie pabėgo į Ameriką.
Kodėl Agnieška atsirado autobusu stotyje ir puolė seniūną?
Kas kas, o seniūnas privalėjo žinoti, kuri moteris buvo išvaryta iš namų už dvigubą neištikimybę, jo valdomoje seniūnijoje.
Kas šaudė į pravažiuojanti maršrutinį autobusą, kuriame slapstėsi vyras ir moteris?
Kodėl Agnieškos vyras buvo jėga uždarytas į Rokiškio psichiatrinę?
Apie Agnieškos ir seniūno meilę Genojefa  sužinojo po dešimt metų, kada seniūnas paskambino naktį Genojefai ir pranešė, kad jo gyvybei gresia pavojus. Jis prisipažino, kad paėmė visus pinigus, kuriuos jie gavo už mineralinio grožio šaltinio vandens pardavimą. Jis labai atsiprašė ir meldė buvusią žmoną atvykti į Čikagą ir išgelbėti jo gyvybę.
Genojefa nusipirko šautuvą ir vakarais, sėdėdama tamsoje, laukė sugrįžtant vyro.
Žmogus taupė šviesą.
Didžioji Genojefa turėjo ir daugiau doro žmogaus požymių.
Moteris, vyrui pabėgus į Čikagą, ji visą likusį gyvenimą pragyveno Druskininkuose.
Ji nieko taip giliai nemylėjo kaip seniūną.
Palaidoti prašė su šautuvu, nes bijojo, kad seniūnui sugrįžus, jis nepatikės, kaip ji piktai jo laukė.
Mamedova nebuvo Genojefos laidotuvėse, todėl nežinojo nei jos kapo, nei kaip ji buvo palaidota.
Ar tokie žmonės, kurie meilės laukia su šautuvu, turi kapus Druskininkuose?
Vėjas pūtė nuo miesto.
Mamedova užuodė torto kvapą.
2014-09-25 14:52
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 1 Kas ir kaip?
 
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą